środa, 21 maja 2014

Bolszewia i jej turysta łonowy w todze sędziego

Nie ma sensu więcej pisać ani słowa, bo ten film z uzasadnienia wyroku zastąpi każde słowo mojego oburzenia.


Kim jest ten turysta łonowy w todze i z jakiego gniazda mendziego się wywodzi jego DNA?

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=D9ikgV7jzL4

Tak to wyglądało na wrocławski uniwersytecie:

 

 https://www.youtube.com/watch?v=doLG_SBEAc8

Proszę zwrócić uwagę ilu komuchów klaskało Baumanowi

 To pod potrzeby tych klakierów, którzy przyszli do swojego guru Baumana wydał ten haniebny wyrok wydrukowany w Gazecie Wyborczej i w nierządzie Donalda Tuska i karczmie belwederskiej pod BULEM.


Ukarano między innymi:

Karę – 2 tys. zł – otrzymał Piotr Malawski, zasłużony działacz podziemia antykomunistycznego, który był m.in. współinicjatorem stworzenia we Wrocławiu struktur Federacji Młodzieży Walczącej i Ruchu Młodzieży Niezależnej (1988 r.). Piotr Malawski za swoją postawę i działalność w 2012 r. otrzymał Złoty Krzyż Zasługi przyznany przez prezydenta RP.

No właśnie Piotr Malawski przyjął odznaczenie od "swojego" prezydenta, orędownika komuny i wojskowych bandytów w WSW/WSI, który dziś nakazał zakulisowo wraz ze swoją przestępczą bandą rzekomo byłych opozycjonistów surowo jego i mu podobnych ukarać.

Panie Piotrze, czy nie jest to właściwy czas by oddać tę blaszkę otrzymaną od BULA kustosza komuny w PRL Bis.

PS
Pozdrawiam Wrocław. Pozdrawiam Mieszkańców Wrocławia oraz tych dwóch Mieszkańców Wrocławia, których w dniu 20 maja 2014 roku spotkałem i długo rozmawiałem pod gdańskim Pomnikiem Poległych Stoczniowców w grudniu 1970roku opowiadając o wydarzeniach historycznych, których byłem aktywnym ich uczestnikiem i współorganizatorem, których fotografię zamieszczam niżej.


Młodzieńcze, gdy wykonałeś fotografię mi i swojemu Tacie jak ten moment również udokumentowałem o tak:

.

PPS
Na posterunku i przy codziennych pracach porządkowych zastałem Kustosza Pomnika Poległych Stoczniowców Gdańska, Panią Aleksandrę Olszewską, którą również bardzo serdecznie pozdrawiam.



Zostawiłem ślad po sobie, tym razem małe flagi w barwach narodowych.



Podobnie jak w Bazylice Mariackiej, bo tym razem nie posiadałem mojego patentu zniczy w barwach narodowych Polski - posiadałem za to takie małe flagi w barwach narodowych Polski, chociaż z ich chińskim modelem orła w koronie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.