piątek, 23 maja 2014

Izba Radnych w Bazylice Mariackiej w Gdańsku w fotografiach

Bazylika Mariacka w Gdańsku, a w niej Izba Radnych na fotografiach @Obiboka na własny koszt wykonanych w dniu 20 maja 2014 roku.

Makieta Bazyliki Mariackiej stojąca na placu przez głównym wejściem do największej gdańskiej świątyni.






Wchodzimy do środka i kierujemy się na prawo.



Idziemy prawie do końca i skręcamy w prawo, gdzie za tymi okutymi drzwiami wejść do Izby Radnych.



















Nie każdy może tu do tej Izby Radnych wejść z ulicy. Mi dopomógł ten oto widoczny wyżej "DUCH" - kustosz.





Bardzo dużo się w tej celi Izby Radnych zmieniło się od czasu gdy byłem tam ostatni raz w 1992 roku z gdańskim ogrodnikiem śp. Pawłem Domańskim, z którym dostarczyliśmy tysiące kwiatów na wystrój Bazyliki Mariackiej.

I chociaż często w Bazylice Mariackiej bywam, także z Moją Wnuczką, która mając niespełna 20 miesięcy wybrała to miejsce do wypełnienia swojego pampersa.



Jak widać ciągnie Moją Wnuczkę do świętych i przyszłych świętych - Św. Jana Pawła II.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.