sobota, 22 marca 2014

Ludzie @gawriona i @Józefa Darskiego godni ich najwyższego uznania i zaufania

Nie każdy klika na podawane przeze mnie linki więc zamieszczam cały tekst z Nasze Miasto dotyczące ufundowanej przez syna i rodzinkę tablicy pamiątkowej, w której odsłonięcie wkręceni zostali gdyńscy samorządowcy najwyższego szczebla, co jest dla mnie pewnym nie ukrywam zaskoczeniem.
Przy nadarzającej się okazji postaram się osobiście spytać Prezydenta Gdyni Wojciecha Szczurka  czy przed imprezą wyreżyserowaną przez syna "legendarnego" lekarza z Gdyni wiedział o jego czynnym i nie poślednim udziale w budowie demokracji socjalistycznej PRL i jej sił zbrojnych Ludowego Wojska Polskiego podporządkowanego poprzez Układ Warszawski Moskwie.
Jestem tego osobiście bardzo ciekaw jako działacz polityczny na Pomorzu, szczególnie gdy wychodziliśmy jakby z jednego pnia politycznego z Wojciechem Szczurkiem - KO Solidarność, który współtworzyliśmy w roku 1989 i spotkali w dniu 1 czerwca 2009 roku w XXX lecie powołania KO Solidarność.
Już obecnie prześlę pocztą elektroniczną twórczość syna "legendy" lekarskiej z Gdyni, zapewne będzie kontent i rad ewentualnej znajomości z łgarzem i kanalią jakim się okazał syn wojskowego trepa z wojskowej komisji poborowej przy WKU LWP w Gdyni.

Ad rem

Tablica pamiątkowa dla Tomasza Kamińskiego w Gdyni Orłowie

2010-10-26, Aktualizacja: 2010-10-27 12:46


Legendarny gdyński lekarz Tomasz Kamiński, który po II wojnie światowej organizował od podstaw opiekę medyczną dla mieszkańców Gdyni Orłowa, okolicznych dzielnic i miejscowości, ma upamiętniającą go tablicę. Zawisła ona na gmachu orłowskiej przychodni przy ul. Wrocławskiej, której Tomasz Kamiński był pierwszym powojennym dyrektorem i gdzie od 1958 r. leczył pacjentów przez niemal 30 lat.






Tablicę odsłonił Janusz Kamiński, syn lekarza
Masz zdjęcie do tego tematu? Wyślij
Tablicę odsłonił Janusz Kamiński, syn lekarza (© Tomasz Kamiński)
Odsłonięcia dokonał syn lekarza Janusz w asyście władz Gdyni, na uroczystości pojawili się też mieszkańcy dzielnicy, do dziś dobrze pamiętający swojego opiekuna.

- To był taki lekarz, jakich dziś właściwie już nie ma - mówi Aldona Wójcik, mieszkanka Orłowa. - Pomagał nam bezinteresownie, z głębi serca. Dobro pacjenta przedkładał nad własne zdrowie, poświęcał swoje życie rodzinne, aby leczyć chorych. Bez żadnej przesady można powiedzieć, że był doktorem Judymem naszych czasów.

Tomasz Kamiński, zanim otworzono przychodnię w Orłowie, leczył pacjentów we własnym domu, gdzie miejsca na medyczne sprzęty za dużo nie było. Jego synowie wspominają, że w związku z tym zdarzało im się sypiać na... fotelu dentystycznym.

- Tata jeździł też do chorych pacjentów nie tylko do Orłowa, lecz także do Wielkiego Kacka, Chwaszczyna, Bojana, Koleczkowa, czasami nawet za Kartuzy - mówi Janusz Kamiński, syn legendarnego lekarza. - Z wizyt takich nierzadko przywoził kurę, czy koszyk jajek, bo ludzie z wdzięczności dobrowolnie dawali mu, co mieli pod ręką. Sam zapłaty nie dopominał się nigdy. Pora dnia, o której miał jechać do pacjenta, nie miała znaczenia. Często do nagłych przypadków zrywany był telefonem w środku nocy i jechał wtedy leczyć ludzi, bo nigdy nikomu nie odmówił pomocy. Kiedy tego typu wizyty nasilały się, mama potrafiła grozić mu, że jak tak dalej pójdzie, odetnie telefon w domu.
Leon Birn, przyjaciel orłowskiego lekarza, który studiował razem z Tomaszem Kamińskim medycynę, wcześniej, ramię w ramię, walczył z nim w czasach II wojny światowej w oddziałach Armii Krajowej na Ziemi Wileńskiej pod dowództwem słynnego generała Aleksandra Krzyżanowskiego "Wilka", wspomina Kamińskiego jako niezwykle dzielnego, pracowitego i lojalnego człowieka.
- Wiele w życiu przeszedł, już w wieku sześciu lat stracił rodziców - mówi Leon Birn. - Wychowywał go stryj. Studia medyczne rozpoczął w 1945 r. w Akademii Medycznej Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie, jednak już po roku przeniósł się do Gdańska. Był fantastycznym kolegą. Zawsze można było zwrócić się do niego o pomoc, w każdej sprawie.
Pracował bardzo dużo, od 7 rano do 22 wieczorem. Był równolegle zatrudniony jako kierownik XIV Przychodni Rejonowej w Gdyni-Orłowie, w Szpitalu im. PCK w Redłowie i jako Przewodniczący Wojskowej Komisji Lekarskiej w Gdyni. 

- Tata był tytanem pracy - mówi Janusz Kamiński. 

- Trudny zawód lekarza wykonywał w szczególny sposób - dodaje Jolanta Roszczynialska, przewodnicząca Rady Dzielnicy Orłowo. - Miał nie tylko głęboką, fachową wiedzę, lecz także wyjątkowe podejście do pacjentów. Jego wizyty domowe sprowadzały się nie tylko do udzielenia porad lekarskich. Dla każdego miał ponadto dobre słowo, dodawał mieszkańcom otuchy w trudnych momentach życiowych. Ludzie po prostu mu ufali.
Stanisław Szwabski, przewodniczący Rady Miasta Gdyni, wieloletni mieszkaniec Orłowa, wspomina Tomasza Kamińskiego jako wielkiego człowieka.
- Był bardzo znany, uwielbiany nie tylko przez orłowian, ale wszystkich mieszkańców Gdyni - mówi Stanisław Szwabski. - To dlatego, że był prawdziwym lekarzem z powołania. Wyróżniał się Judymową pracą, która nie patrzyła na osobiste korzyści. Jest dla mnie wielką radością, że możemy tego wspaniałego człowieka upamiętnić tablicą. Był dla nas wzorem obywatela i dał przykład, jak należy sprawować służbę publiczną.
Tomasz Kamiński zmarł w 1987 r. w wieku 63 lat.
- Wielka szkoda, że tata nie doczekał wolnej Polski - mówi Janusz Kamiński.

Autor: Szymon Szadurski
źródło: Naszemiasto.pl 
http://gdynia.naszemiasto.pl/artykul/631326,tablica-pamiatkowa-dla-tomasza-kaminskiego-w-gdyni-orlowie,id,t.html

Ojciec urodził się wiec w 1924 roku skoro zmarł w wieku 63 lat w roku 1987, prawda?
W związku z tym że urodził się w 1924 roku i został sierotą w wieku 6 lat czyli został sierotą w roku 1930, prawda? 

Sam @jazgdyni napisał, że rodzina jego ojca została zamordowana w dniu 20 września 1939 roku w Grodnie przez sowietów, lecz to by się nie zgadzało z tym co napisano na stronie Nasze Miasto Gdynia, że jego ojciec został sierotą w wieku 6 lat, bo według moich wyliczeń w 1939 roku jego ojciec miała nie 6 lat, lecz 15 lat, prawda?

Zwróciłem na ten fragment swoją uwagę, a sam @jazgdyni też powziął o tym wiedzę lecz nie dokonał sprostowań tak w swoich komentarzach na ten temat jak i nie zażądał sprostowania na portalu internetowym,.

Dlaczego?

Jaka jest prawda z jego ojcem, matką i krewnymi matki rzekomo zamordowanymi przez  Niemców jesienią 1939 roku  w lasach pod Piaśnicą?

Gdy wybuchła wojna miał 15 lat, podczas której rzekomo walczył w oddziałach Armii Krajowej na Ziemi Wileńskiej pod dowództwem słynnego generała Aleksandra Krzyżanowskiego "Wilka".
 Później rzekomo miał jakieś związki z "bandą" Łupaszki, a mimo to nie trafił do lochów UB ani do dołu jak większość tych, co mieli jakikolwiek związki z Łopaszką, prawda?

Konspirator był z jego legendarnego ojca, tytana pracy przy budowie Polski Ludowej całą gębą, a jednocześnie rzekomo miał jakieś związki z "bandą" Łupaszki, prawda?

Studia rozpoczął w Lublinie w 1945 roku czyli mając 21 lat, a później kontynuował w Gdańsku, prawda?
Ukończył zgodnie z planem studia nie wcześniej niż w roku 1950, prawda?

Później już w latach 50. XX wieku awansował na kierownicze stanowiska w tzw. służbie zdrowia, a nawet w felczerskiej trepiej poborowej komisji wojskowej Ludowego Wojska Polskiego budując zbrojne ramię PRL i PZPR, prawda?

Pytania.

Czy ktoś może wyobraża, jak człowiek rzekomo mający jakiekolwiek związki z "bandytą" Łupaszko mógł we wczesnym stalinowskim PRL jednocześnie ukończyć bez przeszkód studia medyczne, a następnie awansować na kierownicze stanowiska i być jednocześnie członkiem, a następnie przewodniczącym wojskowej komisji poborowej w Gdyni?

Czy wyobraża ktoś sobie by ktoś taki oczekiwał wolnej i niepodległej Polski, skoro budował reżimowe wojsko, które nieraz dało przykład swojej okupacyjnej roli jaką wypełniało w PRL rozkazy rosyjskich sekretarzy komunistycznych i ruskich sowieckich generałów?

Ja w to nie wierzę, tak jak w jego załganą martyrologię ojca i jego matki, którą na Nasze Blogi przedstawiał jako ofiarę obozu w Oświęcimiu, gdy tymczasem gdzieś tak rzekomo niedaleko Oświęcimia się urodziła i tylko mieszkała, lecz rzekomo wiedziała o praktykach doktora Mengele.

A niby skąd o od kogo ona miałaby tak tajemniczą wiedzą?

Jeśli tam rzeczywiście by była, to w jakim charakterze, że rzekomo wiedziała to, co tam robił w obozie doktor Mengele?

----------------------

Nie jest i nie był też tym co to rzekomo wspierał i wspiera PiS.

Komentarz i materiały uzupełniające.
Każdy uważny czytelnik znający z autopsji czasy PRL sam wyłapie istotne i ważne informacje zaglądając na strony oficjalne Miasta Gdyni i jednostki pomocniczej jaką jest Rada Dzielnicy Gdynia Orłowo, gdzie odnajdzie osoby wymienione w artykule, które kandydowały w wyborach do Rady Miasta w Gdyni i Rady Dzielnicy Gdynia Orłowo.
Kiedy odbyły się wybory samorządowe w 2010 roku?

OBWIESZCZENIE KOMISARZA WYBORCZEGO W GDAŃSKU
z dnia 23 listopada 2010 r. o wynikach wyborów do rad na obszarze województwa pomorskiego

Dane o wyborach można zobaczyć na oficjalnej stronie PKW.
Dowiemy się też kogo w kampanii wspierał Jerzy Buzek, którego zobaczyć możemy na tej fotografii zawieszonej na oficjalnej stronie jednego z komitetów wyborczych w Gdyni.

Dalej po sznurkach do władz Miasta Gdyni i Rady Miasta Gdyni.

Rada Dzielnicy Gdynia Orłowo:

Jolanta Roszczynialska  
tel. 58 664 92 75

Co możemy przeczytać na stronach NiEpoprawni i Nasze Blogi autorstwa @jazgdyni czyli Janusza E. Kamińskiego syna "legendarnego" lekarz z Gdyni.
Min. to na Nasze Blogi Targalskiego:

Pomówienia, pogróżki, wywieranie publicznego nacisku, oraz publikacji oczywistych łgarstwa, insynuacje oraz rozgłaszanie nieprawdziwych informacji o mojej osobie, dla której takie nieprawdziwe i insynuujące anonse mogą wyrządzić szkodę osobistą i utratę koniecznego zaufania publicznego.
Koniecznego do tego bym mógł i pełnił taką czy inną funkcję - w tym z wyboru społecznego oraz  narażenie mnie i moją rodzinę na utratę dobrego imienia zostały z wykorzystaniem środków do masowej i publicznej komunikacji opublikowane w dwóch komentarza autorstwa @jazgdyni pod notką autorstwa @jazgdyni, który publicznie podaje się za Janusza Kamińskiego syna Tomasz Kamińskiego z Gdyni.


Komentarze zostały upublicznione na stronie Nasze Blogi TU:

Oraz to na NIE(poprani), @gawriona, które zajumał.
Dowód na podżeganie i pomocnictwo, po tym jak @gawrion sam to publicznie oświadczył, że wszedł w posiadanie danych użytkowników i że gromadzi te dane osobowe użytkowników, oraz, że będzie je w stosownym czasie i ramach swoich prywatnych wojenek i potrzeb wykorzystywał i upubliczniał, co już uczynił publikując dwie tabele z logowanami @Smoka G. i i ruchem na serwisie NiEpoprawnych innych przypadkowych użytkowników, którzy przez przypadek znaleźli się w opublikowanych przez administratora dwóch tabelach, które zostały zarchiwizowane i zabezpieczone.


Tu natomiast są groźby karalne rozgłaszane publicznie z wykorzystaniem środków do komunikacji publicznej o ogólnym i niekontrolowanym publicznym dostępnej zamieszczone przez jednego z wpływowych na administrację NiEpoprawnych użytkowników o nicku @jazgdyni, który podaje się za Janusza E. Kamińskiego z Gdyni syna Tomasza Kamińskiego i "legendarnego" lekarza z Gdyni.
https://lh5.googleusercontent.com/-IuFt-F3OYx4/Us1N32EOhVI/AAAAAAAANgw/LRV8VKjX6J8/w655-h393-no/Pogr%25C3%25B3%25C5%25BCki+z+niepoprawni.pl+%2540jazgdyni.jpg

Komentarz pochodzi ze strony NiEpoprawni i jest zamieszczony pod notką autorstwa @jazgdyni -dane osobowe jak wyżej, o ile są one prawdziwe, bo inne jak się okazuje opowiadania napisane publicznie w Internecie przez tego samego autora, które on sam publicznie kwestionuje, jakoby zamieszczone na moim blogu jego cytaty z różnych stron www były one nieprawdziwe. 
O czym on sam napisał w swoich komentarzach na Nasze Blogi, które zmieściłem wyżej z podaniem ich źródła i autora.
Kolejnym publicznym pomówieniem z wykorzystaniem środków komunikacji masowej zawisło na tej samej stronie www.niepoprawni.pl autorstwa @jazgdyni.
https://lh4.googleusercontent.com/-5xUcoSl_mOY/Us184fKNBKI/AAAAAAAANh4/y2RU9mFpDGQ/w655-h393-no/Pom%25C3%25B3wienie+inni+widz%25C4%2585c+mnie+przechodz%25C4%2585+na+drug%25C4%2585+stron%25C4%2599+w+Gda%25C5%2584sku.jpg

W związku z publicznymi pogróżkami i pomówieniami mojej osoby głoszonymi publicznie z wykorzystaniem środków masowej komunikacji prze użytkownika o nicku @jazgdyni podającego się każdorazowo za Janusza Kamińskiego, syna Tomasza Kamińskiego z Gdyni,
oraz
jak wskazują liczne komentarze doszło do z naruszenie mojej korespondencji prywatnej PW na www.niepoprawni.pl 
oraz 
w związku z publicznymi  oświadczeniami jak i danej publicznie próbce spełnienie swoich gróźb karalnych w stosunku do użytkownika o nicku @Smok G. administratora NiEpoprawni.pl piszącego pod nickiem @gawrion, który jako administrator serwisu niepoprawni.pl  
wraz 
z osobami przez siebie przybranymi dokonują i popełniają przestępstwa karne ścigane po złożeniu zawiadomienia przez pokrzywdzonych i szantażowanych, którzy tymi oświadczeniami administratora jako groźbami możliwymi do spełnienie czują się zagrożenie.
Nie tylko sam @gawrion winien ponieść sankcje i odpowiedzialność karną ale i jego wszyscy jego pomocnicy i podżegacze (z jego żoną posługującą się nickiem @miła mi, która zamierzała lub zamierza czerpać korzyści materialne z prowadzenia portalu niepoprawni.pl, przejętego w nieznanych dla mnie okolicznościach w grudniu 2013 roku jako prywatny i rodzinny biznes) do poczynienia przygotowań i popełnienia przestępstwa karnego, tak jak ten użytkownik piszący komentarz zatytułowany "SUCZKI" .
Nie interesują mnie układy ani umowy zawarte na gębę przez Założycieli, Redakcję i poprzednich Administratorów niepoprawni.pl.lecz interesują mnie moje naruszone prawa przez obecnych zarządców niepoprawni.pl, którzy dopuścili się według mojej wiedzy jak i odczuć przestępstwa kryminalnego względem mojej osoby jak i innych użytkowników serwisu niepoprawni.pl.
Przestępstwo według mojej wiedzy zostało popełnione także w stosunku do klakierów i potakiwaczy, czyli wazeliniarze @gawriona, o czym oni dziś raczą nie myśleć, jak to ludzie o małej liczbie komórek, którym wystarczy pełna micha i barłóg do spania pod dachem, w których dane osobowe też przy okazji innych zgromadzonych danych wszedł według mnie niezrównoważony psychicznie obecny właściciel i jego koteria podżegaczy oraz pomocników.
Takie postępowanie kwalifikuje się pod rygory innych ustaw nić tylko Kodeks karny i nie tylko sądy, które mogą pozbawić prawa świadczenia usług telekomunikacyjnych.
Dziś winne też zająć się serwisem niepoprawni.pl i ich właścicielami (mąż i żona) także Komisja Nadzoru Elektronicznego, UOKiK, Inspektor Generalny GIODO oraz RPO, bo doszło do niekontrolowanego i wyciekającego jak żywioł informacji podlegających ustawowej ochronie tak danych jak i praw obywatelskich i konsumenckich.
Zainteresowanych informuję, że można występować z powództwem zabezpieczającym, w tym do nakazy sądowego o wstrzymanie funkcjonowania serwisu włącznie w celu powstrzymania dalszego popełniania czynów zabronionych i karalnych.


Nawoływanie do zabójstw przez użytkownika niepoprawni.pl o nicku @tapicer, które wisiało prze kilka godzin na stronie portalu powinno skutkować odpowiedzialnością karną właścicieli i moderatorów portalu niepoprawni.pl - z jego szefem i udziałowcami na czele.


Taka jest moja opinia.

================================================

Aktualizacja 13.04.2014 r. godz. 22: 35 polegająca na dodanie tekstu poniżej z powdu jego błednego zamieszczeniu w komentarzach pod inną moją notką.


  1. Coś niesamowitego.

    "Demony" na Niepoprawnych.
    Bibrus - 11 Kwiecień, 2014 - 12:07

    Proszę Państwa,

    wszyscy obecni na tym portalu, doskonale pamiętają wielką bitwę, jaką przyszło nam stoczyć w obronie "NP" z grupą tzw. banitów, obecnie "Blog-n-Roll".

    Prowodyrem i jednym z głównych sprawców podziału jaki się wtedy dokonał był niejaki "Dixi".

    Człowiek ten wielokrotnie obrażał moją skromną osobę, ale również blogerów "Trybeus" czy "Jazgdyni", oraz wielu, wielu innych przyzwoitych ludzi.

    Otóż dziś, pod wpisem "Muniego"-w komentarzach, znajdujemy-jak gdyby nic się nie stało, nic wydarzyło, wpis owego banity. Oto link:

    http://niepoprawni.pl/blog/5524/ruski-hyde-park-czyli-neon24

    Nie jest to mój portal i nie mnie oceniać kto tu może wrócić a kto nie, jednak poczucie własnej godności, zwykła ludzka uczciwość i garść honoru wymagają, by ta osoba, zanim zacznie znów

    tutaj pisać dokonała swoistego "rachunku sumienia" i przeprosiła tych, których skrzywdziła.

    Miejsca starczy dla wszystkich. Niemniej na ten czas, nie życzę sobie obecności tego pana na moim blogu i komentowania moich wpisów.

    Swoją drogą ciekawe dlaczego na "B-n-R" nie ma już wystarczającej atmosfery dla tego blogera, czyżby również tam wzywał do budowy nowej arki ?

    Nie pozwolimy na kolejne mycie głowy "Niepoprawnym"...starym, zużytym szamponem.

    http://niepoprawni.pl/comment/1422697#comment-1422697

    W notce zamieścił tę grafikę:

    http://niepoprawni.pl/comment/1422697#comment-1422697

    co uważam za swego rodzaju plagiat po Janie Bogatko, który zamieścił wychodek z napisem DIXI
    OdpowiedzUsuń
  2. Komentarze mend spod notki, na które zareagował @DIXI - uważam niepotrzebnie, bo z gównem się nie dyskutuje, nie wącha i nie próbuje.

    Cytuję:

    @Bibrus

    jazgdyni - 11 Kwiecień, 2014 - 14:54

    Pażiwiom, uwidim, jak mówią kacapy....

    Może się nawrócił?

    Ciekaw jestem jak będzie się ta gdyńska menda spowiadała Putinowi z tego hasła kacapy....?
    Jeśli idzie o moją opinię w tym względzie, to będzie błagał o litość i przede wszystkim krzyczał i wył z bólu jak mu ozów będą za życia i na żywca wyrywać i ręcz ucinać powyżej łokci.
    Bo taka rehabilitacja jak najbardziej tej mendzie z Gdyni się należy.
    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Pana Janusza.

    Bibrus - 11 Kwiecień, 2014 - 23:40

    W branży jaką reprezentuje ów jegomość nie ma nawróceń, pozdrawiam.
    ------------------

    Na...

    ardawl - 11 Kwiecień, 2014 - 15:10

    ...demony są egzorcyzmy i dobrzy egzorcyści, chyba są na NP tacy??
    ---------------

    Niepoprawni to miniaturka Polski

    Lotna - 11 Kwiecień, 2014 - 16:11

    A przynajmniej układów, jakie w Polsce panują. Niby rząd jest dla Polaków, a nie odwrotnie, miejsca dla wszystkich nie brakuje, z komuszymi zdrajcami na czele, ale wpływy i faktyczną władzę mają tylko niektórzy, najczęściej z tymi zdrajcami powiązani. Niby masz swój blog na "społecznościowym" portalu, ale Twoje wołanie o wolność na nim jest wołaniem na puszczy, bo nie możesz nic poradzić na to, by jakakolwiek menda i kreatura się na nim wypowiadała, obrażała Ciebie i innych, albo kompletnie zdołowała Twoją wypowiedź. Takie są prawa demokracji, Bibrusie, tego do szpiku kości chorego systemu, w którym przyszło nam żyć.
    ----------

    :):):)...

    trybeus - 11 Kwiecień, 2014 - 17:02

    ...wiem co się stało...spalili mu arkę...nie ma czym pływać, więc dopłynął w szalupie ratunkowej... :):):) pozdrawiam niepoprawnie

    ps będzie budował nową :)))????
    ------------------

    Witaj, dobrze Cię znowu widzieć, czytać.
    Obrazek użytkownika Bibrus
    Bibrus - 11 Kwiecień, 2014 - 23:28

    Cosik mi się zdaje, że szykuje sie reaktywacja banicji, pozdrawiam.
    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz menda o nicku @polak2013 przed ktąrą mogę ostrzec Panią @Marylę z Blogmedia24, gdzie ta menda się zarejestrowała nie tak dawno razem z @markową vel. @Teresa10.
    @polak2013 to menda równa jazgarzowi z gdyni, bo trep ciągnie do trepa i trepich środowisk "żołnierzy" LWP.

    Cytuję:

    W pełni zgadzam się z Twoim zdaniem Bibrus

    Polak2013 - 11 Kwiecień, 2014 - 17:29

    Mnie wtedy, w czasie rozłamu nie było. Jak już mogłem pisać, nie mogłem poznać NP. Szukałem przyczyn konfliktu, miałem wprawdzie emaila o rozdzieleniu się i powstawaniu nowego portalu, nic on jednak nie wyjaśniał. Była tam mowa o tym, że nie można trzymać jedną kierownicę przez wiele osób. Ale poszukałem sobie przyczyn. To co czytałem okazało się po prostu zwykłym chamstwem.

    Dzisiaj dixi pisze, że to dzięki niemu portal zaistniał i miał taką popularność. Gratuluję skromności...

    To, że ten portal istnieje to zasługa Gawriona. Tak to oceniam. A dixi jedyne co chciał zrobić, to go rozpieprzyć.

    A tutaj znajdziecie co dixi i jego chór świtezianek mówił o NP na tzw. pożegnanie NP i powitanie rockandrollowców.

    http://dixiet.blog.onet.pl/2014/01/08/pozegnanie-nepoprawnego-bagienka-c...

    Słowa jakie tam padają, pokazują jakim cżłowiekiem jest dixi i całe jego otoczenie świtezianek i błaznów nadwornych. Teraz pomału wracają na NP. Po co? Bo B&R wywaliło go ze swojego portalu. Ci co tak pluli na NP a więc: hella61, Sawicki Marek, gość z drogi, ossala i inni dobrze się bawili szydząc z wielu blogerów którzy zostali na NP.

    Dixi mienił się obrońcą dobra portalu NP jako "łojciec założyciel". Poszukiwacz agentów. Niewdzięczna rola, "nasze" służby mają problem, dixi ich postanowił wyręczyć. Jedynego prawdziwego agenta, własciwie dwóch wynalazł i wskazał Pan Gadowski. Dixi nie chciał być gorszy. Nie zdążył znaleźć agentów ale próbował rozwalić NP.

    Jazgdyni ma rację. Dixi and company powinni zacząć od słowa PRZEPRASZAM.

    Pozdrawiam

    #1422577
    OdpowiedzUsuń
  5. Polaku 2013, bardzo dziękuję za rzeczową analizę,

    Bibrus - 11 Kwiecień, 2014 - 23:31

    w szczególności za link do tzw. bluzgów. Miałem zamiar w moim wpisie zapodać te kalumie, lecz nie mając ich na podorędziu, zmuszony byłem oprzeć się na mej pamięci. Pozdrawiam.

    Bibrus


    #1422627
    ----------------

    rozbrajająca bezczelność!:):))

    Dixi - 12 Kwiecień, 2014 - 19:12

    Nie chcesz, żebym się odzywał, to o mnie nie pisz.
    To już kolejny post wystękany przez ruską mafię, terroryzującą NP, poświęcony mojej skromnej osobie.
    Ba, znów ktoś zadał sobie trud wykonywania specjalnej ilustracji (był już kibelek z tabliczką "Dixi").
    To zabawne, że tak mnie nienawidzicie, a jeszcze zabawniejsze, że tak się boicie:):):)



    -------------------------
    "Dixi et salvavi animam meam"

    #1422697
=========================================================================

Aktualizacja 14.04.2014 roku 10:04, bo to warto naocznie zobaczyć jak @DIXI na nowym NiEpoprawni jest niezidentyfikowanym użytkownikiem od 44 lat i 3 miesięcy temu.


Czyli co?

@Dixi zabanowany, a @gawrion pisze do zabanowanego @DIXI jakby nigdy nici?

http://niepoprawni.pl/blog/5524/ruski-hyde-park-czyli-neon24

24 komentarze:

  1. Menele z nE, nEon24 i legionów WSI dziś na nowym NIE(poprawni) piszą tak:

    "@Trybeus
    Obrazek użytkownika jazgdyni
    jazgdyni - 3 Kwiecień, 2014 - 05:42

    W swojej książce Marian Zacharski, prawdziwy agent i szpieg, więc bardzo dobrze zorientowany, stwiedził, że nigdy nie można ufać służbom wojskowym.

    Nie mają moralności, nie mają etyki i nie można ich zaliczyć do ludzi porządnych.

    Zadaliśmy się z nimi i musimy odpokutować. Oby to się odbyło jak najmniejszym kosztem.

    Zapomnij o nich raz na zawsze."

    http://niepoprawni.pl/blog/2757/neon24oboz-koncentracyjny-dla-blogerow

    Żalą się dziś jazgarze i koguciki z kurnikowego wychodka, gdy tymczasem jeszcze na przełomie roku 2013/2014 zachwalali jaki ten nEon24.pl jest porządny, najlepszy technicznie itd. itp.

    Można poczytać o tym na Nasze Blogi, NIE9poprawni) i nEonie24 m.in. w radosnej twórczości menela z Gdyni, który miał bliskie spotkania z Ryszardem Oparą i innymi ze WSI generałami i agentami wojskowej rozwiedki.

    Mendy psia mać, mendy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez prawie 3 lata smrodu gówna wojskowego nie czuli i innych Blogerów i Komentatorów od czci i wiary odsądzali gdy tymczasem sami w gównie i pierzy wron się tarzali.

    Jakby było mało tego to jeszcze pomawiali innych nigdy nie piszących na Nowym Ekranie ani na nEonie24 czy innych licznych kontynuacjach i WSIwych mackach wojskowej i czerwonej ośmiornicy, jak choćby @Aleksandra Ściosa, którego menda z Gdyni o nicku @jazgdyni pomówiła tłumacząc się ze swojego prawie trzyletniego udziału w oparach gnojówki.
    Cwele dziś się tłumaczą, gdy tymczasem jeszcze wczoraj opluwali innych prawych i uczciwych Blogerów, który albo w ogóle nie pisali albo pisali tylko na samym początku istnienia WSI bolszewickiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powrót syna marnotrawnego?

    Cytuję:

    "jesteś, Muni...
    Obrazek użytkownika Dixi
    Dixi - 11 Kwiecień, 2014 - 01:56

    ... prawdziwym białym ciałkiem krwi!

    Na dodatek... białym krukiem:):):)

    Poważnie.

    Pozdrawiam i poważam."

    Po tym mendy się doczepiły.

    Pierwsza:

    "@ Muni...

    maruś - 11 Kwiecień, 2014 - 10:59

    ... no qurczę, Muni ! ...Jestem Ci podwójnie rad.

    po primo.

    Doskonała - choć niepełna - analiza , tej putinowsko-Neonowej zgnilizny.

    po duo.

    Dzięki Tobie, znowu "widzę", DIXI-ego. Mam nadzieję, że na dłużej !

    ...a meritum ?

    Słynny hematolog *Dixi*, zastosował paralelę do zbawczej roli leukocytów :-)))

    Drogi Dixi , na tę neonową przypadłość, wystarczy : zwykła szara maść - na mendy.

    ps.

    >>> my tu gadu gadu, a na Neonie24, słynny dr. Genek- specjalista od kości ogonowej, prowadzi wiwisekcję Muniego.

    Ku uciesze, "Towarzystwa Czerwonego Cepa.""

    "@ Drogi Muni...

    maruś - 11 Kwiecień, 2014 - 14:16

    ... wiesz ? Mam świadomość, że wielu z nas : Ty, ja, Trybeus, Jazgdyni i paru innych , pisaliśmy na NE ...ale to DIXI, już trzy lata temu, pytał i pisał :

    dlaczego tam jesteście ? To wy, swoją obecnością , sankcjonujecie to parszywe, Spirytusowo/WSI-owe - towarzycho.

    Qurna ... miał rację !

    I dlatego mu nie daruję :-)), że odszedł z NP !!!

    pozdrawiam !

    Marek

    ps.

    .... wybacz proszę, TAM :-)) nie mogę napisać ani pół słowa, bo ten wszarz z długim nosem - zastosował szlaban.

    Ale tutaj , na naszym portalu, Spirytusowa Łajza,"hula" , pod kilkoma nickami !??"

    I kolejna:

    "@maruś

    jazgdyni - 11 Kwiecień, 2014 - 15:17

    Mareczku,



    każdy musi przejść swoją krętą drogę i wówczas jest jak ja szczęśliwy, że wreszcie dotarł do prawdy.

    Nie pomyślałeś, skąd Dixi miał już 3 lata temu informacje o Nowym Ekranie?

    Nie ŁŁ, nie Seawolf, nie FYM, nie coryllus, tylko właśnie Dixi. Dobrze poinformowany jakiś."

    "@Dixi
    Obrazek użytkownika jazgdyni
    jazgdyni - 11 Kwiecień, 2014 - 15:11

    Zanim się przywitamy,

    powinieneś tu parę osób przeprosić.

    Nie uważasz?"

    Oraz kolejny:

    Bibrus - 11 Kwiecień, 2014 - 11:46

    działalności "NE", jednak pojawienie się "wywrotowca" "Dixi" jest skandalicznym nadużyciem. Pozdrawiam."

    @DIXI nie ma szans by jego komentarze można było przeczytać na nowym NIE.

    ;O))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kontynuuję za nowym NIE.

    Źródło: http://niepoprawni.pl/blog/5524/ruski-hyde-park-czyli-neon24


    Odkryję zniknięte komentarze @DIXI #1422526.

    Pierwszy:

    "Dixi - 11 Kwiecień, 2014 - 12:09

    To twoje obecność na NP, Ruskuputinku, jest skandalicznym nadużyciem.

    Ja tu byłem od początku i to (między innymi) dzieki mnie ten portal rozkręcił się wystarczająco, żeby stać się łakomym kąskiem dla agentury :(:(:(

    Ostatnio nie zaglądam, bo mi śmierdzi sowieckimi onucami.

    Gawrion uważa, że należy zagwarantować na portalu absolutna wolność słowa, a prawda sama się obroni.

    Niestety.

    Łyżka dziegciu niszczy beczkę miodu.

    A co dopiero garnek gówna...?

    Nawet kilku agentów zasmradza portal tak, że uczciwi ludzie nie są w stanie na nim wytrzymać (a już cały desant podnosi smród do sześcianu)..

    O to zresztą tej swołoczy także chodzi.

    A teraz spadaj do Moskwy!

    PS

    Pocieszcie się, szmaciarze, kłamcy, prowokatorzy!

    Nie zamierzam tu publikować, ani nawet komentować.

    Czasem wpadam, ot, ze starego sentymentu, ale na krótko.

    Dłużej nie da się wytrzymać.

    No, ale teraz, Gawrion, to Twój cyrk i Twoje małpy."

    OdpowiedzUsuń
  5. Kontynuuję.

    Odkryję zniknięte komentarze @DIXI #1422536.

    "Dixi - 11 Kwiecień, 2014 - 13:04

    ... na statystykę plusów i minusów.

    Dowiesz się, czy masz garnek gówna w becze miodu, czy łyżkę miodu w beczce gówna:):):)"


    Odkryję zniknięte komentarze @DIXI #1422541.

    "Dixi - 11 Kwiecień, 2014 - 13:35

    ... weźmie całą rękę":):):)"

    OdpowiedzUsuń
  6. Tymczasem menda z Gdyni, która na przełomie roku 2013 i 2014 wychwalała Nowy Ekran i nEon24 (warto przeczytać tej mendy gdyńskiej komentarze na Nasze Blogi) dziś pisze dostosowując się do innych zgoła całkiem inaczej.

    http://naszeblogi.pl/43297-prowokator

    "@Ryszard Opara 20:34:00
    Panie Ryszardzie!

    Ludzie nie potrafią się w tym połapać.

    Róbmy wszystko, by zaistniał ład i prządek. Nie tylko semantyczny, ale ten zwykłu - ludzki.

    Pozdrawiam
    jazgdyni 05.01.2014 22:44:08"


    http://naszeblogi.pl/43372-niepewnosc-ktora-zabija-szczescie

    O tak:

    "@Muni
    Obrazek użytkownika jazgdyni
    jazgdyni - 11 Kwiecień, 2014 - 15:21

    Dobrze, że wreszcie z tamtąd uciekłeś.

    Nie należy sobą autoryzować tamtych idiotyzmów.

    To tai portal z koszar za Kołymą, że aż niedobrze się robi.

    Już 3 miesiące, jak tam nosa nie wtykam, bo śmierdzi."

    I oczywiście kłamie jak najęty bo nie minęło jeszcze trzy miesiące gdyż ukrywał się tam pod dwoma nickami:

    @jazgdyni

    oraz

    @czujne oko

    Na profilu "profesor", bo ma jakieś odchyły profesorskiego pouczania każdego i o wszystkim.

    http://profesor.neon24.pl/post/98889,pufff-i-nie-ma-cie

    http://profesor.neon24.pl/

    Tu napisał m.in. o sobie samym:

    http://naszeblogi.pl/43454-przemytnicy-i-cinkciarze

    http://niepoprawni.pl/blog/7858/subiektywna-parada-najgorszych-drani

    Natomiast tu pisze o ludziach takich jak Andrzej Gwiazda, Antoni Macierewicz i innymi, którzy są moimi znajomymi lub kolegami.

    http://niepoprawni.pl/blog/7858/cisi-poplecznicy-tuska

    A przy tym i mnie nie pominął:

    http://naszeblogi.pl/43372-niepewnosc-ktora-zabija-szczescie

    http://niepoprawni.pl/blog/7858/cisi-poplecznicy-tuska


    O tym jak wychwalał generałów WSI, R. Oparę, członków SOWY i Pro MIlito i jego najwyższej jakości i bez cenzury Nowy Ekran i jego liczne kontynuacje pisałem w innych moich notkach obszernie je komentując i zamieszczając cytaty chwalby dla portalu WSI.

    http://niepoprawni.pl/blog/7858/cisi-poplecznicy-tuska

    MENDA JAKICH MAŁO.

    OdpowiedzUsuń
  7. Errata ukrytego komentarza @DIXI, który winien brzmieć w całości tak:

    "daj świni palec...

    Dixi - 11 Kwiecień, 2014 - 13:35

    ... weźmie całą rękę":):):)"

    Zniknięty komentarz @DIXI o nr: #1422541

    OdpowiedzUsuń
  8. Kontynuacja z nowego NIEpoprawni.pl gaWRiONa


    "podła insynuacja...

    Dixi - 11 Kwiecień, 2014 - 21:08

    ... cienkiego fiutka (prężenie się nic nie pomoże) i drobnego cwaniaczka szukającego frajerów.
    Takie fałszywki, to stara metoda podrzędnych SB-ków.
    Miałem oczy, więc widziałem, kto natychmiast pojawił się na NE, a Opara śmierdział mi od początku (jakaś parodia Tymińskiego, któy sam był parodią "patrioty z emigracji").
    Nie tylko zresztą ja widziałem:
    http://cogito.salon24.pl/312186,nowy-ekran-stare-metody
    PS
    Nie mieszaj, tandeciarzu z trepowskiej kantyny, Seawolfa między FYM-ów, Łżących Łazarzy i Coryllusów (do których sam się próbujesz wspiąć, choć nawet oni nie są twoją ligą)!
    Trzymaj się w towarzystwie podrzędnych fagasów i chłopców na posyłki.
    Nawet u RusPutina mogłbyś być tylko ordynansem od glansowania oficerek:):):)
    Posłali cię na NP, to się ciesz, że możesz robić tutaj gnój, bo ci Gawrion pozwala, realizując ideę nieograniczonej niczym (nawet przyzwoitością) wolności słowa."

    Za: http://niepoprawni.pl/blog/5524/ruski-hyde-park-czyli-neon24

    Komentarz nr: #1422597

    Upubliczniam komentarz @DIXI, bo na nowym NIE idzie do zawijania i zniknięcia.

    Nie tylko @Aleksander Ścios czy @DIXI to zobaczył na samym wstępie, bo i ja choć założyłem tam nieopatrznie konto, to jednak nie napisałem tam ani jednego komentarza choćby ze spacją czy kropką.

    OdpowiedzUsuń
  9. "@Dixi

    jazgdyni - 11 Kwiecień, 2014 - 15:11

    Zanim się przywitamy,

    powinieneś tu parę osób przeprosić.

    Nie uważasz?"

    #1422565


    "wal się...

    Dixi - 11 Kwiecień, 2014 - 21:09

    ... jazgotliwy głupcze!

    Nie będziesz mnie witał, bo jestem u siebie, ani tym bardziej stwaiał warunków.

    To ja cię tu "przywitałem".

    Odpowiednio:):):)

    A tearz cię żegnam, bo nawet stojąc "z wiatrem czuję" twój sowiecki smród.

    Ten sam smród (kurnika?:):):)), który wypędził z NP wielu szanujących się blogerów o wrażliwym powonieniu (i lepszych oczach)."


    #1422601


    "przepraszam bardzo...

    trybeus - 11 Kwiecień, 2014 - 21:28

    ..o ile cofnę się wstecz historii , to niejaki Dixi wywiódł ...cytuję :"z NP wielu szanujących się blogerów o wrażliwym powonieniu (i lepszych oczach)"... na rokendrolowe balety...teraz wraca z baletów i rozprawia o garnkach pełnych gówna...to ja się pytam...o co DIXIEMU CHODZI hę ????



    ps nie jesteś u siebie ...wiele tych twoich "garnków gówna" wylałeś tutaj...teraz jesteś banitą...z własnego wyboru...wracaj tańczyć rock&rolla..."

    #1422605

    "@Dixi

    jazgdyni - 11 Kwiecień, 2014 - 21:44

    Biedny artysto..



    Pogonili cię z tamtąd jako agenta, słyszałem?

    Cóż, nawet kiepski agent musi mieć trochę rozumu.

    Inaczej to wydmuszka. Ale nikt nie zrobi z ciebie pisanki na Święta duszo nieszczęsna."

    #1422610

    "następna insynuacja...

    Dixi - 11 Kwiecień, 2014 - 22:07

    ... tandeciarzu?

    Dezinformacja, dezintegracja na poziomie... onuc sołdata:):):)

    Z B-n-r odszedłemw samą porę (czyli od razu) , bo zobaczyłem tam te same mandy, co na NP.

    Smród poszedł za wojskiem, zalążki zarazy się przeniosły...

    Jestem konsekwentny i nie musze "iść krętą drogą" (czyli pokrętną).

    Krętą drogę przemykają się krety (a jak się okazuje - także śliskie jazie, kapłony, kobyły, sparszywiałe "wilki"...)

    PS

    "Artysta" to dla ciebie, trepie, przezwisko?
    Dlaczego mnie to nie dziwi? :):):)



    -------------------------
    "Dixi et salvavi animam meam"

    #1422612

    ZA: http://niepoprawni.pl/blog/5524/ruski-hyde-park-czyli-neon24

    OdpowiedzUsuń
  10. Na S24 u Janke zwijają a tu na nowym NIE wronim zwijają i tak szyfrują:


    "To twoje obecność na NP,

    Dixi - 11 Kwiecień, 2014 - 12:09

    T twj bcnść n NP, Rskptnk, jst skndlcznym ndżycm.

    J t byłm d pczątk t (mędzy nnym) dzk mn tn prtl rzkręcł sę wystrczjąc, żby stć sę łkmym kąskm dl gntry :(:(:(

    sttn n zglądm, b m śmrdz swckm ncm.

    Gwrn wż, ż nlży zgwrntwć n prtl bsltn wlnść słw, prwd sm sę brn.

    Nstty.

    Łyżk dzgc nszczy bczkę md.

    c dpr grnk gówn...?

    Nwt klk gntów zsmrdz prtl tk, ż czcw ldz n są w stn n nm wytrzymć ( jż cły dsnt pdns smród d szścn)..

    t zrsztą tj swłczy tkż chdz.

    trz spdj d Mskwy!

    PS

    Pcszc sę, szmcrz, kłmcy, prwktrzy!

    N zmrzm t pblkwć, n nwt kmntwć.

    Czsm wpdm, t, z strg sntymnt, l n krótk.

    Dłżj n d sę wytrzymć.

    N, l trz, Gwrn, t Twój cyrk Twj młpy."


    Fajne, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  11. no i masz, Gawrion...

    Dixi - 11 Kwiecień, 2014 - 21:01

    ... Twoją "wolność słowa"!

    Ruscy pałkarze za Ciebie cenzurują.

    A nie mówiłem?:):):)

    Wywal agentów, to może pogadamy swobodnie o wolności słowa.

    Żartowałem:):):)

    -------------------------
    "Dixi et salvavi animam meam"



    #1422602

    OdpowiedzUsuń
  12. "HE HE

    trybeus - 11 Kwiecień, 2014 - 22:14

    ..."Z B-n-r odszedłemw samą porę (czyli od razu) , bo zobaczyłem tam te same mandy, co na NP."



    ...to znaczy, ze nie wiedziałeś z jakimi parszywcami płyniesz w Arce..nie wierzę :):):)



    przypomnę:





    ...jednak paranoia, to ciężka przypadłość ..."


    #1422614


    "nie jestes, "he-he"...

    Dixi - 11 Kwiecień, 2014 - 22:38

    ... wart odpowiedzi, ale wyjaśnię, bo może NP przeczyta to ktoś jeszcze poza sowiecką agenturą, która tu liże sobie wzajemnie (a propos:):):)) jaja.
    Wiedziałem, z kim płynę na Arce.
    Nie wiedziałęm, że ktoś na B-n-r natychmiast zacznie przyjmować tratwy z zadżumionymi "rozbitkami", czyli zalążek przyszłego desantu.
    Obydwa portale są już skazane na śmierc.
    Powolną, ale śmierć.
    To tylko kwestia czasu.
    I odbędzie się to bez mojego udziału, więc ruskie pachołki nie będą mi miały czego insynuować (choć pewnie coś znowu wymyślą, jakże by inaczej?:):):).
    ---------------
    "Dixi et salvavi animam meam"


    #1422618


    OdpowiedzUsuń
  13. patrz, Muni!

    Dixi - 12 Kwiecień, 2014 - 00:06

    Tu już też licznik dobił do więcej niż szesnastu!:):):)

    Agentura okopała się, wyjaławia do końca poral i już zerka, gdzie sie przerzucić.

    Trzymając się metafor medycznych - przerzuty NE zajmują coraz większe obszary tak zwanej "prawicowej blogosfery".

    Nie ma już szans na leczenie ziółkami, trzeba ciąć i wypalać, tylko...
    Kto ma to robić?
    Nagle okazało się (po pięciu latach), że NP, dotychczas niby społeczność blogerska, ma aż dwóch Właścieli, na dodatek skłóconych (skąd my to znamy?).
    Doszło do rozłamu, a w efekcie... zaraza NE znów dostała szansę mnożenia się przez podział.
    -------------------------
    "Dixi et salvavi animam meam"


    #1422633

    OdpowiedzUsuń
  14. @Dixi

    jazgdyni - 12 Kwiecień, 2014 - 06:51

    "Artysta" to dla ciebie, trepie, przezwisko?
    Dlaczego mnie to nie dziwi? :):):)



    Niestety... już w XIV wieku uszeregowano prestiż ludzi.

    I było tam - kurwy i artyści.

    Kliknij sobie tą słuszną zbitkę pojęciową w Googlach, a otrzymasz 5 270 000 odpowiedzi w 0,39 sekundy.



    Żeby cię pocieszyć, marynarze stoją niewiele wyżej.

    #1422654


    popatrz sobie, Gawrion...

    Dixi - 11 Kwiecień, 2014 - 13:04

    ... n sttystykę plsów mnsów.

    Dwsz sę, czy msz grnk gówn w bcz md, czy łyżkę md w bczc gówn:):):)

    -------------------------
    "Dixi et salvavi animam meam"

    #1422536


    OdpowiedzUsuń
  15. Gawrion ja podejmę to wyzwanie

    Polak2013 - 12 Kwiecień, 2014 - 04:57

    Jak ja zacząłem tutaj pisać, NP wydawało się być matecznikiem PiS. Gdyby była tutaj obecna agentura uderzyłaby w celu podzielenia blogerów właśnie w Smoleńsk. Dzisiaj NP to nie jest matecznik PiS. Jest tutaj tyle róznych zdań, opini, że trudno by go tak zakwalifikować.

    Ale sprawa wg mnie nie jest w tym. Blogerzy na NP nie szukają agentów. Ta inicjatywa wypłynęła już jakiś czas temu a dzisiaj to się potwierdziło od dixi, nikogo innego. A oburzenie na pojawienie się tego osobnika w dniu dzisiejszym, a dokładnie to wczoraj wypływa z czego innego. Otóż nie kto inny, tylko własnie dixi ze swoim dworem pluł na NP i imiennie na blogerów. Jak ten człowiek może teraz wrócić ot tak sobie i pierwsze co robi to właśnie obrzuca blogerów inwektywami typu "agent", to jest łagodne okreslenie, używał dosadniejszych.

    Portal zaczyna działaś normalnie, zaczyna przybywać komentatorów, blogerów - powiedz Gawrion komu to przeszkadza. Takie jedno pojawienie się osobnika o nicku dixi powoduje, że wielu się zaczyna zastanawiać czy go nie opuścić. Nikt nie chce być obrażany tylko dlatego, że dixi poczuwa się do obrony dobrego imienia portalu i wyszukiwania agentów. Mnie osobiście dixi wyzywał od agentów jakieś pół roku, po czym poprzez PW mnie przeprosił, po czym znowu jak mnie nie było (z przyczyn osobistych) na odchodne znowu mnie nazwał agentem (jakobym zrobił co do mnie należało). Sprawa nie leży w agenturalności kogokolwiek. My sobie doskonale sami z agentami poradzimy, bez nazywania ich agentami. Cały problem to zachowanie dixi na tym portalu. Ma coś do powiedzenia na portalu, niech mówi. Ale na temat. Wyzywanie kogokolwiek od agentów, ruskich pachołków itp jest żenujące, odstrasza tych co by chcieli do nas dołaczyć, są obserwatorami. Zmusza także blogerów NP do niczego nie prowadzących odpowiedzi na głupie i chamskie zaczepki ze strony dixi.

    Sprawa wg mnie jest bardzo prosta. Dixi ma coś do powiedzenia na konkretny temat niech mówi. Ale powinien znać granice swoich poczynań. Przekroczy je dostaje bana na pół roku, rok. To jest jedyna metoda na uzdrowienie sytuacji. My chcemy się tutaj czuć bezpiecznie i dobrze. Nie może być tak, że jedna osoba plus ewentualnie jego dworek robią co chcą z tym portalem. Już tak było, nie znasz tego bo Ciebie nie było. Ktoś jednak na tą samowolę wtedy pozwolił.

    Podoba mi się bardzo, że dopuszczasz do różnych zdań, portal staje się otwarty. Blogerzy mają pole do popisu a wzajemne animozje wyjaśnią sami między sobą. Zdarzają się wyjątki, to oczywiste, ale nie ma to większego wpływu na całość. Minusy robią swoje. Komentarz zanika, wszystko jasne. Przypadek dixi to jednak inna sprawa, musisz przyznać.

    Zgadzam się natomiast, że nikomu to nie służy, ani blogerom ani portalowi. Nie piszemy sami dla siebie ale dla kogoś. Czytamy innych dla siebie. Przecież to własnie tutaj mam wiadomości z pierwszej ręki i to w jednym miejscu, mało tego - okraszone komentarzem, własnym zdaniem piszącego. To nie onet ani wp.pl to NP. Jeśli wszyscy razem będziemy o niego dbać, portal będzie rósł w siłę. Jeśli będziemy postępować jak to dzisiaj miało miejsce wątpię w osiągnięcie sukcesu. A nasze notki krążą po sieci, więc i nazwa portalu także, a więc to przyciąga ludzi, nowych potencjalnych blogerów, komentatorów. A o to chyba nam wszystkim chodzi. Tak jak wszystkim tutaj piszącym chodzi o Polskę, tak samo chodzi o portal. Bo to nasze miejsce, czy to się dixi podoba czy też nie. Jeżeli dixi wygra w tym starciu, nie podporządkuje się zwykłym prawom netykiety efekt będzie taki, że zostanie dixi and jego świta.

    I tak nam 11 kwietnia dixi "spieprzył".


    #1422650


    OdpowiedzUsuń
  16. @Polak2013

    jazgdyni - 12 Kwiecień, 2014 - 07:00

    Nic dodać nic ująć.

    Całkowicie dołączam się do tego apelu.


    #1422655


    dobry koment

    trybeus - 12 Kwiecień, 2014 - 08:49

    ..." Ma coś do powiedzenia na portalu, niech mówi. Ale na temat."...i tu jest sedno...

    ...bo przecież warto zauważyć, że odkąd powstał B&R i wielu opuściło NP trzaskając drzwiami, strzelając focha...na portalu był spokój, nikt się nie kłócił, a była naprawdę merytoryczna wymiana myśli, nawet pomimo różnicy zdań...i oto właśnie chodzi...ale niepokojące jest to, gdy jeden gość potrafi zrobić zament na portalu, wyzywając bezpodstawnie od agentów...nie biorąc odpowiedzialności za słowa...pozdrawiam niepoprawnie


    #1422664


    od czasu naszego...

    Dixi - 12 Kwiecień, 2014 - 09:28

    ... ostatniego kontaktu "na priv" nigdy nie zarzuciłem Ci agenturalności.
    Twierdziłeś, że działasz z wysokich pobudek moralnych.
    Może byś się tego tego trzymał?
    W takim "towarzystwie" to niemożliwe.
    Jeszcze tego nie zauważyłeś???


    #1422667

    OdpowiedzUsuń
  17. @Gawrion

    jazgdyni - 12 Kwiecień, 2014 - 07:25

    Witaj



    Pojawienie się Dixiego tutaj i w tym właśnie momencie jest symptomatyczne. Oznacza ni mniej ni więcej, że NP odzyskał swoje znaczenie i ponownie stał się obiektem zainteresowania odpowiednich służb.

    Bazujmy na faktach. Na B-n-r Dixi został przez jednego z redaktorów wskazany, jako agent. Już tam nie pisze. Jaką my możemy mieć gwarancję, że on rzeczywiście nie jest blogerem do specjalnych poruczeń i właśnie dostał zadanie ponownego rozkładu NP.?

    Czy pod jego nieobecnośc odbywały się tutaj pyskówki i pokazy chamstwa? Nie!

    Łatwo jest ponownie zainfekować portal i skłócać porządnych ludzi.



    Zastanów się.



    Pozdrawiam

    #1422658


    poowtarzasz kłamstwa,

    Dixi - 12 Kwiecień, 2014 - 09:15

    ... kieszonkowy Goebbelsie!

    A jest, jak w starym dowcipie z cyklu "radio Erewań podało": Nie szwedzki, tylko radziecki, nie pornograficzny, tylko panoramiczny i nie "Baba na żołnierzu", tylko "Ballada o żołnierzu".
    Kim jestem, można prześledzić, czytając to co pisałem od ponad dziesięciu lat.
    Kim ty jesteś - także łatwo się zorientować, śledząc twoje wypociny od czasu, kiedy "nagle" i "przypadkowo" pojawiłeś się po zagranicznych wojażach (marynarzy piasków pustyni::):):) - najwyraźniej oddelegowany do innych zadań przez tych samych pracodawców.

    Na NP wlazłęś i oznajmiłeś od razu, że bedziesz "szczupakiem w stawie z tłustymi karpiami".
    To, rzecz jasna, dowód (żenujący doprawdy) przerostu wyobrażeń o sobie, ale sam od razu zdefiniowałeś swoje zamiary.
    Dezinformacja, dezintegracja, czyli właśnie to "dzielenie", o jakim raczył wspomnieć Gawrion.

    PS

    Poradziłbym, żebyś jeszcze (i to mocno) popracował nad stylem, bo ten, którym teraz się posługujesz nie przypomina nawet języka mesy, a najwyżej przywodzi na myśl PRL-owska kantynę, ale wątpię, żebyś był w stanie coś więcej z siebie wykrzesać (nawet gdybyś chciał, ale ty przecież pławisz się w głupawym samozadowoleniu, charakterystycznym dla każdego parobasa, któremu się wydaje, że wlazł na salony - jakież to sowieckie).


    #1422666

    OdpowiedzUsuń
  18. uderz w stół...

    Dixi - 12 Kwiecień, 2014 - 08:55

    ... a nożyce sie odezwą.

    Ja tylko pochwaliłem Muni i natychmiast zbiegli się pałkownicy z insynuacjami oraz "dislajkami" (co doprowadziło do "zamykania" moich komentarzy).
    Wystarczy prześledzić chronologię "dyskusji".

    A to, że zawsze odpłacam pięknym za nadobne, tyle że mocniej i skuteczniej (co nie jest trudne, zważywszy na poziom intelektualny zgrai szczekaczy), powinno być chyba od dawna oczywiste:):):).)

    Napisałeś, Gawrion, o dzieleniu prawicy.
    A po co niby powstał Nowy Ekran (portal, potem jakaś poroniona partyjka)???
    Czym niby była"trzecia droga" (jak sama nazwa wskazuje)???

    Chciałem coś wskazać palcem, unaocznić i... udało mi się to:):):)
    Na razie na tym poprzestanę, bo zrobiło się nudno (i przewidywalnie, jako że tani agenci i paputcziki znają trzy chwyty na krzyż), a śmierdzi nadal:):):)


    #1422665

    to jest obosieczne

    Muni - 12 Kwiecień, 2014 - 10:08

    jeżeli agentura (może być i wpływu) przenika, to nie można mówić "nie można się podzielić". Agenturę ZAWSZE należy identyfikować i oddzielić. Niestety.

    Muni


    #1422670

    OdpowiedzUsuń
  19. @Dixi
    Obrazek użytkownika jazgdyni
    jazgdyni - 12 Kwiecień, 2014 - 11:49

    Jesteś tak niemożebnie głupi, że nawet gdybym chciał zniżyć się do twojego poziomu, to nie jestem w stanie.

    Bo dzielą nas różnice cywilizacyjne. Kacap, ruski agent zawsze pozostaje członkiem cywilizacji mongolskiej, turańskiej.

    Zresztą... nie raz ci to mówiono.


    #1422674

    http://niepoprawni.pl/comment/1422674#comment-1422674

    Tak napisała menda narodzona z trepiego felczera, legendy orłowskiej i tytana pracy na rzecz Polski ludowej nijakiego Kamińskiego - przewodniczącego wojskowej komisji poborowej przy Wojskowej Komendzie Uzupełnień Ludowego Wojska Polskiego w Gdyni oraz rzekomej więźniarki z niemieckiego obozu zakłady, która z obozem zagłady miała tylko tyle, że tam się niedaleko urodziła i mieszkała jako dziecię oraz telepatycznie lub od kogoś tam pracującego ze swojej rodziny poznała tajemnice doktora Mengele.
    No bo w jaki inny sposób dzieciak podlotek miałby posiąść wiedzę o tym co doktor Mengele robił w obozowych "laboratoriach naukowych", prawda?


    OdpowiedzUsuń
  20. W tej chwili @Dixiego pałkują na nowym NiE te mendy:

    W tej chwili jest 6 użytkowników na stronie.

    contessa
    trybeus
    synteticus
    Henryk Dąbrowski
    puszczyk
    faxe

    http://niepoprawni.pl/


    OdpowiedzUsuń
  21. JzG

    Gawrion - 13 Kwiecień, 2014 - 19:35

    Nie zgadzam się z Tobą. Portal oczywiście odzyskuje świeżość, odzyskuje normalność, już nikt nikomu nie zarzuca autoplagiatów, nie ma podwójnej gry moderacyjnej, nie ma permanentnych kłótni itp. Nie oznacza to jednak że za każdym rogiem czają się agenci. Gdyby zsumować wszystkie oskarżenia, wskazania na agentów, to okazałoby się że agentów jest więcej niż użytkowników, a tak nie jest. Najłatwiejszym, argumentem niemerytorycznym jest oskarżenie o agenturalność. To tak samo jakby pisać "bo ty jesteś głupi"..

    Jako argument na to że DIxi jest agentem używasz tego samego argumentu, który jeszcze kilka miesięcy temu stawiany był Tobie (już nie pamiętam czy przez Redakcję). Ciebie oraz kilku innych blogerów nazywano desantem mającym na celu rozwalenie portalu.

    Dixi zawsze taki był. Jeśli nie wierzysz to sprawdź na portalu cofając się o kilka lat. Już od samego początku prowadzenia portalu mieliśmy z jego szczerością i bezpośredniością kłopot. Jeśli miałby być agentem, to bardzo nieskutecznym, bo będąc w blogosferze baardzo długo niczego destrukcyjnego nie dokonał. To jednak co wyprawiał tutaj pod koniec 2013 r. to było przegięcie, ale rozumiem z czego się to wzięło. Sam sobie różnych rzeczy o mnie nie nawymyślał - musiał mieć kontakt prywatny z ludźmi z Redakcji, którzy już zadbali o odpowiedni czarny PR dla mnie. Zresztą nie był jedynym użytkownikiem, który był odpowiednio nastawiony.


    #1422812

    http://niepoprawni.pl/comment/1422812#comment-1422812

    Dixi
    Obrazek użytkownika Gawrion
    Gawrion - 13 Kwiecień, 2014 - 19:41

    Tak napisałem o dzieleniu jako o skutecznej metodzie radzenia sobie ze zbyt mocnym przeciwnikiem. To stara dobra metoda. Nie można jednak oskarżać wszystkich o agenturalność: ja już jestem agentem, jazgdyni także, ty też - to musimy być chyba z różnych służb każdy. :) Nie wpadajmy w paranoję. Nowy Ekran to dziwne przedsięwzięcie, ale i tam nikogo za ręke nie złapałeś. Faktem jest dziwna przeszłość opary, powiązania z wojskowymi i tyle. Nawet jeśli to dzieło nakierowane na skanalizowanie blogerów, to nie można pisać o tym, że każdy z użytkowników którzy mają tam konto jest agentem. Są bardziej ofiarami. Każdy moze się pomylić wybierając inicjatywę, która tym bardziej zaprogramowana jest na łowienie ludzi na haczyki..

    Podoba mi się!
    0
    Nie podoba mi się!
    0

    AIM(S) - Artificial, Intelligent Moderation (System) © Gawrion

    O "dziwo" nikt nie odważy się pałkować @gawriona




    #1422813

    OdpowiedzUsuń
  22. Najzabawniejsze jest to, że @DIXI zaczął zadawać się z @muni, który najwyższymi ocenami nagradzał jazgarza z Gdyni.

    Cytuję:

    "Muni - 23 Listopad, 2013 - 10:37

    a ode mnie masz 10. :)


    Muni"

    #391868

    Źródło: http://niepoprawni.pl/blog/7787/intymnosc-0

    Warto przeczytać co pod notką @jazgdyni pisał sam @DIXI, który jakby nigdy nic znalazł w wielbicieli jazgarza z Gdyni swojego ideowego towarzysza na nowym NIE @gaWRiONa.

    @DIXI naprawdę się bardzo starał w zwalczaniu mendy gdyńskiej.
    Gdy tymczasem po kilku miesiącach zbratał się z @mumi, wyznawcą mendy gdyńskiej.

    Żenada!

    OdpowiedzUsuń
  23. żadne komentarze tu nie wchodzą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazuje się komunikacik http://wp.me/apj41-2np o błędzie bX-6ghmgh i system odrzuca pracowicie wystukane opinie ;(

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.