sobota, 31 stycznia 2015

Coś o ciotach, pedałach i zrytej spróchniałej korze przez korniki - Reprint

Zapomniany polski epizod. 

Utwór Barda, który zamieszczam niżej powstał na kanwie antypolskiego programu reżimowej polskojęzycznej telewizji. 
Każdy Polak winien to znać i wiedzieć, że są bardzo młodzi uzdolnieni Polacy, którzy nie uczestniczą w wyścigu szczurów, a wśród nich był i jest Piotr Wolwowicz.
Na S24 wiele razy musiałem zmieniać link YT do filmu z jego występem, aż w końcu turyści łonowi podszywający się z Polaków wpis mój usunęli.
To przelało we mnie czarę goryczy i odszedłem z S24 w doborowym towarzystwie, bo m.in. samego Aleksandra Ściosa.

Tak śpiewał Andrzej Rosiewicz:
https://www.youtube.com/watch?x-yt-cl=85114404&feature=player_embedded&v=4ZcDqd9wuvs&x-yt-ts=1422579428

Stara ściera, Piotra Wolwowicz instrukcja z "Must be the music" - śpiewa Bartek Kalinowski:

 https://www.youtube.com/watch?x-yt-cl=85114404&v=OvQeZldzgKk&x-yt-ts=1422579428

Dziś odnalazłem bez problemu filmu wideo z jego występem, tak więc zamieszczam wersję video i audio.

 https://www.youtube.com/watch?v=BK-wxjUmW6c&x-yt-ts=1422579428&x-yt-cl=85114404

Piotr Wolwowicz - Pytasz mnie (pełna wersja audio).wmv
 https://www.youtube.com/watch?x-yt-ts=1422579428&v=JlLZY5XlxZQ&x-yt-cl=85114404

Bolszewicy z jury i Piotr Wolwowicz.flv

 https://www.youtube.com/watch?x-yt-cl=85114404&v=t-YjJL7cghA&x-yt-ts=1422579428

Warto popatrzeć na zryte maski wrogów Polski.

Nawet Jan Pietrzak poświęcił Piotrowi swój felieton.

 https://www.youtube.com/watch?v=iQd5UQm4EC8

Tak jak wówczas tak i dziś mój ogromny szacunek przesyłam młodemu Polakowi, Piotrowi Wolwowicz.

Obibok na własny koszt

Gdańsk, 27 stycznia 2015 roku.

Koniec reprinty ze strony:  http://blogmedia24.pl/node/70388

W pierwotnym tekście został wklejony powtórnie kilp z występu Pana Piotra Wolwowicz, który znalazł się zamiast zapowiadanego felietonu Jana Pietrzaka, co poprawiłem we wpisie wyżej.

W trzy dni po mojej publikacji są reperkusje w tym samym temacie, bo oto GazoWnia Michnika puściła swoje gazy trzewne:

GazoWnia: KLIK!

Ba, GazoWnia wykorzystała tego samego co i ja YT-ubka na swojej GawoWni stronie.

https://www.youtube.com/watch?v=BK-wxjUmW6c&feature=player_embedded&x-yt-ts=1422579428&x-yt-cl=85114404

Moje uwagi z dnia 31.01.2015 roku:


A to żem się wstrzelił w temat piosenki Andrzeja Rosiewicza – „Pytasz mnie”, prawda?

Bo ot nad tematem tej piosenki w wykonaniu Piotra Wolwowicza, który śpiewał Rosiewicza w programie "Must be the music" rozpisały się gazety, a w tym Warszawskiej Gazety i rzecz jasne GazoWni, Michnika.

Tak śpiewał Piotr Wolwowicz:


Bezcenne miny i komentarze mend, starych raszpli, pedałów i ciot, którym należały się solidne batogi na gołe spróchniałe, pedalskie gnaty i dupy, tak by cała ich jucha płynęła do rynsztoku, tak jak u zwierząt szlachtowanych i mordowanych po żydowsku dla koszernych żydowskich cymesów.

Cytuję za Wymiotną:

Ale są też inne tematy. Strona trzydziesta czwarta. "Swędzi stopa, by dać kopa", czyli rozmowa z Andrzejem Rosiewiczem.
- Piosenka "Pytasz mnie" obecnie znów cieszy się wielką popularnością, tym razem w internecie. Miał na to wpływ incydent, który zdarzył się w jednym z programów telewizyjnych, kiedy jeden z uczestników zaśpiewał tę piosenkę, a jurorzy skrytykowali to, uznając, że jest zbyt bogoojczyźniana - zaczyna rozmowę dziennikarz. Chodziło mu o Piotra Wolwowicza, który śpiewał Rosiewicza w programie "Must be the music". Jak mu poszło? Posłuchajcie.

Rosiewicz przekonuje, że występ Wolwowicza to ważny sygnał dla salonów. I że publiczność podczas tego wykonania szalała, bo "ludzie normalnie reagują, dopóki nie narzuca im się czegoś z góry".

Na ten komentarz fani Rosiewicza czekali naprawdę długo. Wolwowicz w Polsacie wystąpił trzy lata temu.

Koniec cytatu.

Oświadczam, że popełniony przeze mnie wpis na Blogmedia24.pl był instynktowny i przypadkowy, bo powstał pod wpływem kawałka muzycznego, który śpiewał o tym wydarzeniu Bard:

https://www.youtube.com/watch?x-yt-cl=85114404&v=OvQeZldzgKk&x-yt-ts=1422579428, którego akurat słuchałem, a którego występ zaprezentowałem wklejając klip muzyczno-filmowy dostępny na  YT-ku.

Mój wpis został opublikowany na B24 w dniu 27 stycznia 2015 roku o godz. 23:49.


Oświadczam, że nie miałem i nie mam nic wspólnego z Warszawską Gazetę z dnia 30 stycznia 2015 roku, w której ukazał się wywiad Andrzeja Rosiewicza.


GazoWnia napisała o tym w dniu 30 stycznia 2015 o godz. 15:37.

Cały tekst dostępny jest w GazoWni trzewi TU:

Wygląda na to, że to mój tekst na Blogmedia24.pl zainspirował Andrzeja Rosiewicza do napisana felietony, skoro mój tekst pojawił się trzy dni wcześniej.
Według mnie Andrzej Rosiewicz zainspirował się moim wpisem i trzasnął sobie taki „mały” plagiacik, bo stać te ‘nasze” rzekomo „niezależne gwiazdy” jedynie na edytowanie i rezonowanie obcych tekstów.
Żałosne, prawda?
Ba, jak widać nikt nawet się nie zorientował, że może to być po prostu plagiat podprowadzony z Blogmedia24.pl autorstwa @Obiboka na własny koszt, który został przerobiony na wierszówkę do kolejnej GazoWni, tym razem warszawskiej, a nie Michnika.
Okazuje się, że wszyscy są rzekomo tacy lotni, a gdy trzeba wznieść się powyżej swojej rzyci, to są przyklejeni lub przywiązani do tej czy innej psiej budy na bardzo krótkich smyczach lub łańcuchach i dbają oby ich micha zawsze była pełna.

Obibok na własny koszt

PS
Podobnie się miała sprawa z pewnym moim wpisem o internowanych w stanie wojennym w polecankach na byłych Niepoprawni.pl, który po dobie ukazał się na stronie byłych działaczy WZZW, którym najwyraźniej sam się przyśnił pomysł na publikację opracowania IPN w temacie internowanych, bo nie plagiatorzy nie podali niestety źródła „swojej” twórczej inspiracji – kradzieży mojego pomysłu na publikację, o której publikacji zapowiadałem dzień przed jej upublicznieniem. Jak widać pseudo patrioci też potrafią zachowywać się niehonorowi niczym i jak reżimowi łajdacy.
Onwk.

PPS
Są „nasi” podający się za dziennikarzy, którzy inspirują się w podobny sposób z wpisów Aleksandra Ściosa, którzy podbierają Jego opinie z blogu lub TT, dopisując swoje kosmopolityczne ogony komety jako rzekomo ich własne przemyślenia i opinie. Ohyda.
Onwk.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.