niedziela, 16 lutego 2014

O bardzo tępym i twardym porożu jeleni


Józef Darski vel. Jerzy Targalski ma nie tylko twarde i duże poroże, ale i zarazem bardzo tępe skoro dziecko trupiego felczera z WKU w Gdyni robi z jego jaja na neon24.pl.
@Ryszard Opara 20:34:00
Panie Ryszardzie!

Ludzie nie potrafią się w tym połapać.
Róbmy wszystko, by zaistniał ład i prządek. Nie tylko semantyczny, ale ten zwykłu - ludzki.
Pozdrawiam
jazgdyni 05.01.2014 22:44:08


@jazgdyni pisze na neonie24 pod kilkoma Nickami, w tym pod „profesorskim” Nickiem @czujne oko


Obrał oko gada za swój awatar, które bardzo pasuje do jego charakteru i metod postępowania w Blogosferze.






Cytuję:

„O jak miło :)
Mamy następnego marynarza na NE...”

SpiritoLibero


·  @SpiritoLibero 14:55:39
Nie wymyslaj Libero,
nie jest nas aż tak wiele.

Lubisz pływać?

czujne oko


@czujne oko 19:43:12
Chyba "wielu" :D))

Plywać ? Tak se. zależy czy wpław czy czy przy pmocy jakiegoś urządzenia.

PS. Nie boisz sie, że ktoś cię wyTarga za uszy ? :D))))))

SpiritoLibero


@SpiritoLibero 19:53:31
Jak mnie wydasz, to wytarga.

czujne oko


@czujne oko 21:01:33
Hmmmm, pomyślmy... :D))))

Dwa mendle jajców.(załatw od tryba :)
Ok?

SpiritoLibero


@SpiritoLibero 21:18:11
Trzeba pamietać, że jesli coś usłyszało jedno ucho to tak jakby dowiedział się o tym cały świat.

No więc dowiedzaił się. I dowiedział się i sprawdził że nie wydarzyło się nic nadzwyczajnego , co zesłaloby kogokolwiek do konspiracji ale sprawdził że katakumby zbudowano na długo przed a nie z potrzeby chwili wczoraj.

Tak oto można stwierdzić, że nic dobrego nie da się zbudować na kłamstwie.

Nathanel


Chciałem być miły ale tu jeden marynarz znowu łże jak bura suka
"Zakładkę utworzył następny redaktor naczelny Andarian, świetny człowiek, a jak odszedł, to kolejny vice-rednacz Spiryto Libero robił wszystko, by Klub wyrzucić z Neonu24. W rezultacie, to właściciel portalu wyrzucił właśnie jego,..."

Może ktoś rzuciłby "czujnym okiem", co?

Ja mam baaardzo duże poczucie humoru i dystans do siebie ale łgarstwa i kurestwa nie cierpię.
Tyle.

SpiritoLibero


@SpiritoLibero 21:18:11
Dwa mendle jajców???
Ty chcesz mnie zrujnować!!!!!!

Ps. A tak naprawdę, to ile był ten mendel?

czujne oko


Chce odgrywać mUNdrego profesura, a tymczasem to kiep i prostak.

@SpiritoLibero 08:07:52
No żesz ty &%$$$@!!!!

Krótka pamięć Liberciaku? (to były takie statki).

Chciałeś nas wyru..., sorry wypieprzyć.

Przypomnę ci - to wtedy jak się zakochałeś w Wojtasie.

czujne oko


@czujne oko 09:37:44
Nie tyle "wypiepszyć" tylko wskazać gdzie wasze miejsce. Twoje wypociny mi nie przeszkadzają. Są nawet pewnym urozmaiceniem.
Mimo, ze jak zauważyłem nie spotykaja sie z entuzjastycznym przyjęciem na innych portalach.

Odnoszę sie do kłamstwa, które z uporem maniaka powtarzasz.
Od Targalskiego też znajdzie się smaczny cytacik :
"(...)Ja to ćpam. Chcę pisać i szukam dogodnego miejsca.
Jak pan zajrzy, to z panem Oparom rozprawiałem się dosyć ostro.
Przejrzałem jego życiorys."

http://naszeblogi.pl/43297-prowokator

Pokaż w którym miejscu tak sie "rozprawiałeś dosć ostro z panem Oparom" ??
Chyba przy użyciu wazeliny. ("szanowny Panie Ryszardzie, dziekuje za łaskawą odpowiedź..." tfu!).

Miałem nie mieszać sie do twoich obecnych gierek na NEon24.pl ale wkurzyłeś mnie powtarzaniem klamstw. Ryszard Opara chyba jednoznacznie sie wypowiedział na ten temat mojej rezygnacji.

A ty teraz chowasz sie jak szczur przed Targalskim pod jakimś głupawym nickiem.
Baw sie tak dalej...

SpiritoLibero


Pan @Józef Darski (vel. Targalski) winien wiedzieć, że konto “profesor” na neonie24 posiada nie od stycznia tylko?

No właśnie od kiedy?


I publikuje tu nadal bez względu na dane słowo @Józefowi Darskiemu vel. Targalskiemu, którego oszukuje i okłamuje jak dzieciaka w oparnej mgle oparnych WSIoków z Nowego Ekranu i jego licznych kontynuacji i emanacji.

Cytuję:

Sie ma. G..g...gówno mi zrobicie!
A może tak trzeba powiedzieć adminowi portalu "Nasze blogi" szanowny autorze.

Nathanel




Tu jazgarz z Gdyni mocno walnął obuchem w poroże naiwnego @Józefa Darskiego, który musi mieć bardzo twardy i tępy łeb, skoro takie mocne uderzenia nawet przez sekundę nie odczuwał.

Kilka wcieleń @jazgdyni.

  
czujne oko - Pod czujnym okiem prof. Dakowskiego przekręty i patologie nie maja prawa się ukryć.

„Tylko tragedie, czy działanie służb? MS "Estonia" a TU 154 w Smoleńsku”


Jak to się ma do tego wpisu na Nasze Blogi u @Józefa Darskiego vel. Targalskiego?

„To już, mój ostateczny koniec z Neonem24.” - @jazgdyni z dnia 23 stycznia 2014 roku z godz. 17:55
@leoparda 17:31:11
Były wybuchy - 9 osób tak zeznało.
Podwodne kamery odkryły na prawej burcie, poniżej linii wodnej dwumetrową wyrwę, spowodowaną tylko wybuchem silnego materiału wybuchowego (są analizy, podejrzewany jest semtex).

Wyobrażasz sobie co by było, bądź, co bądź, w kraju demokratycznym, że służby rządu zabiły z premedytacją tyle osób?

jazgdyni
@Krzysztof Zagozda
Panie Krzysztofie

jak to zwykle między nami bywa, zgadzam się z Panem całkowicie.

Tak trzymać!

jazgdyni
Powtórzę i przypomnę datę i czas oświadczenia i zarzekania się o skończeniu z nEonem24 vel. Nowym Ekranem.
„To już, mój ostateczny koniec z Neonem24.” - @jazgdyni z dnia 23 stycznia 2014 roku z godz. 17:55
Może wpis łgarza z Gdyni winien nosić podtytuł i brzmieć dajmy na to tak: – „Moja pierwsza próba” lub „Moje pierwsze podejście”.
Dupa u dołu i u góry tej samej rury kombinatu przetwórstwa mięsno warzywnego z siedzibą gdzieś koło Gdyni.
To jest jednak typowa rura, którą napełnia każdy leming w pierwszej kolejności i codziennie, bo ta rura jest najważniejszym celem życiowym każdego leminga, który już tuż po przebudzeniu zaczyna od napełniania swojego kombinatu przetwórstwa mięsno-warzywnego.
Rur u każdym społeczeństwie konsumpcyjnym bez względu na zakątek świata jest w przytłaczającej większość każdego nardu czy jakiejkolwiek społeczności czy wspólnoty.
No i jak to się ma do wcześniejszych komentarzy o tym, że nie liczy się żadna społeczność blogerów tylko soliści jajajajajajajajaja, ktorą wielokrotnie prezentował ten mitoman i grafoman?
jazgdyni - 23.01.2014 20:43
Jestem tu nowy. Prawdziwy osesek.
To wy powinniście się mną opiekować :)

Pozdrawiam
Łże przy każdej nadarzającej się okazji jak tylko widzi w tym swoją osobistą korzyść, a nawet rów gotów jest wylizać tak Oparze, @gawrionowi jak i @Józefowi Darskiemu oraz zlizać też wszystkie ze słupów ogłoszeniowych gile – czytaj wspak.
Czasem wygląda tak, że ten jazgarz z Gdyni dyskutuje chyba między sobą, a właściwie między swoimi Nickami @jazgdyni, @czujne oko, ….
Trafne opinie komentatorów i samokrytyka roztrzepanego o mnogich jaźniach mitomana @jazgdyni i profesora @czujne oko z nEon24.
Magdalena Figurska - 23.01.2014 19:51
Pisanie na NP i Neonie to raczej  zaburzenie dysocjacyjne, nie uważa Pan?

jazgdyni - 23.01.2014 20:47
Swięta racja Pani Magdaleno.

Zaczęło już dochodzić do rozczepienia osobowości.

Ale przeważyli ubecy.

Henryk - 23.01.2014 20:59
ze pan "swoj" czlowiek. ledwie pan zaczal a juz wszedzie "ubecy" i "patrioci idioci". Do tego nie idzie zwrocic uwagi panu na blogu . Opieka "Boska" - chyba - tu nad panem czuwa.
Dobrze idzie !.

jazgdyni - 24.01.2014 07:24
Ubeków (udokumentowanych) spotkałem konkretnie dwóch.
A patrioci-idioci to zapożyczenie od pana Targalskiego. I bardzo trafne

Henryk - 24.01.2014 08:06
cytat >>> "A patrioci-idioci to zapożyczenie od pana Targalskiego. I bardzo trafne."
Wersja "Light" to u takiego jednego bylo "ortodoksyjni pisowcy"
Widze ze nowa Daf nam sie narodzila.Tylko dalej nie rozumiem - to "patrioci chamy" ?.
Tak na marginesie "Ubecy udokumentowani" - co to jest ?.

goral - 24.01.2014 15:14
Jest ten bojek..
Oni tam w tej Troj-wsi juz tak maja...
Przygladam sie bojkowi...Nie wroze mu nic tutaj dobrego ..
Nie ma tutaj popytu na kiepskiej jakosci mydlo czy wazeline...


Astra - 23.01.2014 23:01
Na apel p. Synaka, zadziałał admin 3.
Nawet upomnienie mi przysłał, kiedy wyśmiewałam wycinanie komentów hahahhaha
Och dyletancie, wypisałeś się z takiego cyrku ?
Pozdrawiam,
dyletantka :))


jazgdyni - 24.01.2014 07:22
Witaj

Cieszę się, że mamy dalej kontakt.
No i widzisz, nawet pożegnać się nie potrafią. Naprawdę miałem już tam tego dość

Pozdrawiam

SpiritoLibero - 24.01.2014 09:33
"Gdy zaczną się do Klubu dobierać, to ich publicznie oskarżę i zacznę wyciągać nieprzyjemne sprawy. Nie wiem, czy by im się to opłacało.
Zobaczymy, jak to pohula."
Ano zobaczymy...

trybeus - 24.01.2014 11:18
...fukcjonariusz na posterunku ..strażnik teksasu :)) Spiryto, a gdzieżeś sie ty biedaku zapuścił na tak dalekie rubieże..nie boisz się, że ci w tym kurniku skalp ściągną, razem z grzebieniem :)) hhłe hłe hłe

Astra - 24.01.2014 12:32
Strażnik teksasu hahaha fakt...a jak pogroziiiił "ano zobaczymy".
Strach się bać :))

SpiritoLibero - 24.01.2014 12:14
Wolnym Duchem w (podobno) wolnym internecie. Takie dziwne ? :)

Astra - 24.01.2014 13:27
Zanim zniknął wpis jazgdyni skopiowałam bardzo dziwną odpowiedź Lipskiego wel blogera.
Ciekawe czy go w ogóle odblokujecie... w tym neonowym wolnym (podobno) portalu ...
I te groźby admina3 hahhahha, no ale to na pewno nie Ty hahhhaha, tam szalał wtedy Wojtas :))))

Grisza - 24.01.2014 01:16
To nie było "wejście smoka" tylko "wejście swojaka" ale swojaka z własnym charakterem.
Powodzenia!


wicenigga - 23.01.2014 22:01
Trudno trafić taką roztrzepaną osobowość :) Zaczepiona, odczepiona, zaczepiona... i ten palec boży...
I jak to się ma do wcześniejszych „mUndŁości” tego mitomana i grafomana, o ktrych raczył wypisywać na Nasze Blogi czy na niepoprawnych.
jazgdyni - 23.01.2014 20:43
Jestem tu nowy. Prawdziwy osesek.
To wy powinniście się mną opiekować :)

Radosną twórczość łgarza, mitomana i grafomana z Gdyni zaczerpnę stąd: http://naszeblogi.pl/43726-juz-moj-ostateczny-koniec-z-neonem24
Jak to się ma do tego:
AKar
jazgdyni - 03.01.2014 18:37
Ja walcze ze stygmatyzowaniem i etykietkowaniem. Trzeba sobie poczytać kogoś, by wiedzieć, co człowiek sobą reprezentuje. Oczywiście mówię TYLKO o portalach prawicowych. Nigdzie indziej nawet nie zajrzałem. Nawet na onet.

Liczy sie przede wszystkim człowiek, jednostka, a nie zespół, jak to starano się wykazać na niepoprawnych (tzw. elitarna ławeczka).”

Wiktor Stachowicz - 03.01.2014 16:14
Uwaga tłumaczę i nie będę powtarzał:
Zasłużeni blogerzy to znaczy tacy, którzy latami pracowali na pozycję i wartość portalu na którym publikowali. Żaden z tych co odeszli z NP nie są hetką-pętelką, to ludzie wielkiego formatu, a tylko Pan każdego uważa za durnia a siebie za najmądrzejszego i mającego prawo obrażać i nie szanować swych adwersarzy.

To się chyba nazywa megalomania.”
@WS
jazgdyni - 03.01.2014 17:11
Szanowny Panie

Do każdego nowopoznanego zwracam się z szacunkiem. I to dużym. Jednakże, łatwo go się traci. Nic na to nie poradzę, że ludzie sami się nie szanują i często prezentują się z obrzydliwej strony.
ja Pana dobrze rozumiem, nie musi mi pan tłumaczyć. Tylko myli się Pan i powiela zwietrzałe kalki.”

goral - 03.01.2014 16:38
W tym przypadku jestem sklonny uzyc zwrotu Grafomania..”

@AKar
jazgdyni - 03.01.2014 22:26
Odpowiem bardzo poważnie i szczerze.

Jedynym imperatywem, który mnie popycha jest dobro obywateli. Zrozumiałe, że i dobro Polski.
[…]
Nie zamierzam spierniczać z Neonu. Bo dlaczego? Że szanowni panowie mają ten blog za wsiowy? No i co z tego? Jak to na mnie wpływa? Nijak.
Wielu blogerów stąd, dla przykładu elig, czy aleszumm, publikuja na nowym ekranie. Czy przez to coś im się umniejsza?

Prawda?

Blogosfera prawicowa jest matematycznym zbiorem i powinna być traktowana jako jedność. Kto chce dzielić, wyrządza szkodę.

I tyle”
jazgdyni - 03.01.2014 20:49
Szanowny Pan naprawdę dużo wie.
Czy ta sama wiedzie dotyczy innych tzw. prawicowych portali?
Nie? No widzi Pan - nie wiadomo. Dobrze zakamuflowane.
A Nowy Ekran jako projekt został natychmiast rzucony na pożarcie, jak to pan Darski określa, patriotów - idiotów.
Bo bardzo, bardzo wadził w ogólnym planie.
Wiadomo, nie będę pisał na GieWu, na onecie, czy u Urbana. Ale Nowy Ekran to portal antysystemowy i Parol był dosyć pewnym zabezpieczeniem.
Wiadomo, wojskówka chciała by upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Ale wróg mojego wroga jest moim przyjacielem.

Jednakże, dałem już panu ostrzeżenie i nie podoba mi się, że tak bardzo interesuje się pan moją osobą.
jak znowu przyjdą mi czyścić komputer, to będę wiedział komu to zawdzięczać.”

Pasożyt, przemytnik kontrabandy, żerujący na zniewolonym i ubezwłasnowolnionym Narodzie Polskim, synalek resortowego trupiego felczera z Gdyni, który uprawiał swoją kontrabandę na najbardziej intratnych krótkich europejskich rejsach, na których pływali wybrańcy z komunistycznej elity, dla którego praca marynarza i polskie bezpieczne statki były tylko koniecznym i niezbędnym dodatkiem do jego bardzo ciężkiej pracy przemytnika kontrabandy, dla którego wynagrodzenie za pracę marynarza służyło za dodatek na napiwki w portowych knajpach i burdelach chce nam zbudować wolna i sprawiedliwą Polskę.
Ten pasożyt marynarski, który ma pretensję do Jaruzelskiego nie za stan wojenny i za zbrodnie komunistyczne popełnione przez generała i jego zbrodniarzy, tak w grudniu 1970 roku jak i w stanie wojennym, lecz za to, że Jaruzelski pozbawił go intratnej i dobrej pracy przemytnika kontrabandy, podobne pretensje ma do Balcerowicza, który zarobione dolary ciężką pracą przemytnika kontrabandy zdewaluował po 1989 roku, do tego stopnia, że  dotychczasowego krezusa komunistycznych układów jego ojca o mało nie zbankrutował.
Za kogo on się ma i za kogo Nas Polaków uważa pa amoralna i nieetyczna załgana i obłudna kreatura z komunistycznych układów w czasach PRL?
No i ten, co rzekomo „był” na barykadach no chyba , że przemytniczych ze swoja kontrabandą, a związku z tym, ze napisał że w sierpniu 1980 roku była na Stoczni, to ja cała swoją powagą mogę potwierdzić, że w tamtym gorącym czasie marynarze przemytnicy trudnili się kontrabandą tj. przemycając alkohol na teren Stoczni i prowadząc meliny alkoholowe na terenie strajkujących Stoczni czy to gdyńskich, gdańskich czy szczecińskich Stoczniach, czy też już po wypłynięciu w rejs w jakimś porcie. Osobiście od 15 do 31 sierpnia 1980 roku ścigałem marynarskich przemytników i prowadzanych meliny na terenie GSR w Gdańsk, a zarekwirowany alkohol niszczyłem rozbijając o burty statków na oczach przemytników i handlarzy z melin.

@WS
jazgdyni - 03.01.2014 19:26
"Nas" nie mam za skończonych głupców, a Pana nie znam, więc nie jestem pewien, gdzie Pana sklasyfikować.
Jedno natomiast jest pewne - jest pan klasycznym trollem. rodzaje trolli poniżej. Niech Pan sobie przypasuje.

Idiotyzm stygmatyzowania charakteryzuje starych durni. Czy Pan do nich należy? Proszę sobie odpowiedzieć.

Gdy trzeba będzie pójść na barykadę, to Sz.Pan pewnie herbatke sobie zaparzy i będzie stukał w klawiaturę - Hurra, do ataku!”

I pełna mitomańska konfabulacja i grafomaństwo:

@WS
jazgdyni - 03.01.2014 21:14
Nie ma co się chwalić i nie jestem kombatantem.
W poniedziałek grudnia 1970 byłem pod komitetem w Gdańsku, jak zapłonął, dwa dni później, w czwartek, do nas strzelali ostrymi. W 1980 byłem w Stoczni. A potem to ja juz przyjezdżam do kraju tylko na urlop.

Podoba się Panu? Chciałby Pan tak?

Jeśli nie, to proszę o więcej szacunku.”

No i rowo-liz, tak rowa Opary, tak rowa @gaWRiONa, a teraz rowa Targalskiego.

jazgdyni - 03.01.2014 20:09
Witam

Szanowny Panie Józefie

sam Pan może stwierdzić, że zostałem za ten tekst napadnięty.
To prawda co Pan napisal - "Zapewniam Państwa, że siedzą i wypisują brednie przede wszystkim patrioci- idioci i frustraci."

Też do tego doszedłem. Ludzie zapiekli w swoich poglądach i nienawiści.

Jak do cholery mamy wygrać, gdy tacy będą narzucać swoją wersję dialogu.
My chcemy w końcu wygrać. A są tacy, co ciągną na dół, bo myślą, że wymachiwanie chorągiewką to jest dosyć.

Mamy poglądy zbiezne. Prac redaktora jest ciężka. Staram sam sobie radzić z tymi biednymi patriotami - idiotami.

Ja na prawdę chcę dożyć lepszych czasów.

Serdeczności”

Radosną twórczość łgarza, mitomana i grafomana z Gdyni zaczerpnę m.in. stąd: 


-----------

Smok Gorynycz, 23 listopada, 2013 - 10:16
Wklejanie tekstu sprzed 3 miesięcy ze zmianą "Wojtas" na "Niepoprawni" to zabieg niesmaczny i obrażający inteligencję Niepoprawnych. Liczyłem, że Twoja obecność będzie bardziej... oryginalna. Uprzejmie proszę o unikanie tego typu manipulacji.Tę obecną z przykrością odbieram jednak jako formę prowokacji. I to niestety nie intelektualnej ani artystycznej.”...
A jak na to odpowiada pan z Gdyni???
ZAPROSZENIE
jazgdyni, 23 listopada, 2013 - 10:18
Wszystkich życzliwych,co to nie chcą się tylko zajmować nawalanką i rąbanką, serdecznie zapraszam:
Traube, 23 listopada, 2013 - 22:41
Zmieniłeś tekst i jakoś o tym nie wspominasz.
Rozumiem. To z uczciwości. Niektórzy się na to nabierają.
Ja zareagowałem na oczywiste kłamstwo zawarte w tym tekście. Na niepoprawnych nie toczyła się ostatnio żadna debata o jawności. Nikogo zatem twoje głupie uwagi w tej materii boleć nie mogą.
Kłamstwem było też to, że ktokolwiek ci sugerował żydostwo, bo przecież tylko tego mogą dotyczyć uwagi o zdejmowaniu spodni.
Łżesz pisząc, że prześladuje ciebie jakiś bloger zmieniający nicki. Już o tym pisałem. Jeśli się mylę, to wskaż swoim odważnym palcem tę osobę.
Kłamiesz pisząc, że jest ci przykro. Jestem przekonany, że jest wręcz przeciwnie. Udało ci się namącić i jesteś z siebie zadowolony.

Po przeczytaniu dziś, na spokojnie tekstu Prowokator i dyskusji pod nim widzę wyraźnie, że zamieszczenie tego starego przecież tekstu na NB nie było poszukiwaniem czytelników lecz działaniem obliczonym na wywołanie awantury. Potwierdza to kierowanie przez jzg dyskusji na tematy oboczne, nieodpowiadanie na proste pytania, forsowanie chorobliwej tezy, że wszyscy są agentami. Identyczną metodę zastosowano na NP.

Wiktor Stachowicz - 03.01.2014 21:17
Proponuję panu szybkie udanie się do lekarza. Mania prześladowcza potrafi być uciążliwa i niebezpieczna dla samego chorego.
Bredzenie o tym, że ktoś zbiera o panu dane, nastaje na pana rodzinę jest bredzeniem chorego człowieka.
Raczej panu współczuję i dlatego nie będę już pisał do pana, bo tacy maniacy potrafią być groźni dla otoczenia, nieobliczalni.


jazgdyni - 03.01.2014 21:39
Będę bardzo wdzięczny, jeżeli pan sobie obierze inny cel zadaniowy. Lekarzy to mam w domu i sie nie martwię, Martwią mnie szpicle, którzy niuchają i węszą. Ja panu, jak to pan określił, młody człowieku nie współczuję, bo dla Polski i sprawy jest pan raczej nieprzydatny.

Ps. Czy pan doprawdy mysli, że pana stwierdzenie o niepisaniu u mnie mnie martwi?

STARYWYGA-1 - 09.01.2014 20:26
" Martwią mnie szpicle, którzy niuchają i węszą."
Coś mi nieodparcie mówi, że pisze pan o sobie



To, że profesor @czujne oko z nEon24 jest kretynem, to sam to wielokroć już udowodnił pisząc różne nielogiczne i niespójne informacje z przeszłości o rzekomo swojej rodzinie tak ojca jak i o rodzinie żony swego ojca „legendy” i „tytana pracy” na rzecz LWP w WKU w Gdyni.

1 komentarz:

  1. @Ryszard Opara 00:04:49
    Szanowny Panie

    Obrażać bezpodstawnie (i podstawnie raczej też) nie wolno.
    Jestem na to uczulony i kiedyś stanąłem w Pana obronie swoim wpisem, zadając sobie trud prześledzenia Pańskiej międzynarodowej kariery.
    Więc proszę nie pisać, że nikt nie stanął w Pana obronie.
    Sam pan wielokrotnie powtaża, że prawda jest najważniejsza.
    I nie może tu być żadnej manipulacji.
    Pan Sakiewicz jest dla mnie postacią dwuznaczną i nie mam dla niego szacunku.
    Chciałbym, by Pan tak postępował, abym ja nie stracił szacunku do Pana.

    Z poważaniem
    nadużycie link skomentuj
    jazgdyni 05.01.2013 07:39:32

    http://szymowski.neon24.pl/post/84795,tajna-kasa-sakiewicza

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.