poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Czy niezalezna.pl jest tubą i kretowiskiem Putina?

Jestem bardzo często poddawany brutalnej cenzurze przez usłużnych moskiewskich, a przede wszystkim antypolskich kretów na stronie niezalezna.pl.

Moje krytyczne komentarze na temat bandyckiej Rosji i ich rosyjskich terrorystów z hersztem Putinem lądują w koszu i nie są upubliczniane.

Podobnie jak moje krytyczne uwagi odnośnie tchórzy, łajdaków i łobuzów euroatlantyckich od początku terrorystycznej rosyjskiej agresji na Ukrainę.

Gdy zwracam uwagę na V kolumnę i kretów na "niezależnej", moje komentarze znikają w otchłaniach wirtualnych, a ja sam jestem blokowany przez tychże ruskich kretów.

Dowód na to, że tak jest na niezalezna.pl i że jest ona tubą bandyty Putina niech będzie tylko ten jeden artykuł będzie, w którego tytule jest ruska dezinformacja.



Posiadam dużo tak jak wyżej udokumentowanej cenzury na niezależniej i jej nienagannej poprawności politycznej.

Ostatnio nie ukazał się ani jeden mój komentarz w przedmiocie patologii w tzw. wymiarze sprawiedliwości II PRL, który jest typową mafią i środowiskiem pospolitych przestępców kryminalnych od sądów rejonowych do sądów najwyższych.
Podobna sytuacja jest w prokuraturze, adwokaturze jak i w policji.

------------------------------------

Dokonuję aktualizacja na dzień 30.04.2014 rok godz. 23:15, bo cenzura kretów ruskich przybiera na sile.

Publikuję wcześniejsze i późniejsze dowody brudnej cenzury na rzekomo "naszej" i rzekomo "niezależnej" - najwidoczniej od rozumu i wyzutej z miłości do Polski i do Polaków.

































I ci obłudni cyniczni hipokryci i judasze mają czelność gardłować i żądać wolnych niezależnych mediów, gdy tymczasem sami wprowadzili totalną cenzurę antypolskich kretów jakiej sam Urban i jego organ od spraw cenzury prewencyjnej w czasach pierwszego PRL by się nie powstydził.

Rzygać na taką niezależną i wolną prasę, bo ona z całą pewnością jest wolna, lecz jedynie od rozumu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.