niedziela, 29 grudnia 2013

Tak WSIarz o nicku @tadman z niepoprawnych manipuluje swoim komentarzem

@ Rebeliantka - 26 grudnia, 2013 - 15:32

Wydaje mi się, że ostatni człon zdania kończącego Twój tekst w sposób niemal perfekcyjny opisuje sytuację na NP, więc możemy ten wątek odfajkować. :)
Pozdrawiam.

http://niepoprawni.pl/comment/458497/Rebeliantka-26-grudnia-2013-1532

Tadman:)

Wydaje mi się, że ostatni człon zdania kończącego Twój tekst w sposób niemal perfekcyjny opisuje sytuację na NP, więc możemy ten wątek odfajkować. :)
===============
Ja bym jednak nie odfajkowywał Twojej informacji iż ponoć pracuje w SKW.
To jakoś tam się przyjęło, komuś się spodobało, pożyło sobie kilka dni.
Oczywiście nie mam pretensji:)

http://niepoprawni.pl/comment/458968/Tadman

Rzecz dotyczy dyskusji pod notką:

http://niepoprawni.pl/blog/3095/pogloski-o-smierci-niepoprawnych-okazaly-sie-mocno-przesadzone

Jak widać @Nurni nie był autorem komentarza, a jedynie go cytował  w swoim komentarzu, co w sposób bezczelny wykorzystał manipulator pod innym wpisem zamieszczając w komentarzu własnego autorstwa komentarz, jakoby on był autorstwa @Nurniego.

Bezczelna i chamska manipulacja @tadmana wygląda właśnie tak pod innym wpisem, pod którym @tadman włożył w brzuch @Nurniego swego autorstwa komentarz:


Tadman:)nurni - 29 grudnia,

Tadman:)
nurni - 29 grudnia, 2013 - 19:45
Wydaje mi się, że ostatni człon zdania kończącego Twój tekst w sposób niemal perfekcyjny opisuje sytuację na NP, więc możemy ten wątek odfajkować. :)
===============
Ja bym jednak nie odfajkowywał Twojej informacji iż ponoć pracuje w SKW.
To jakoś tam się przyjęło, komuś się spodobało, pożyło sobie kilka dni.
Oczywiście nie mam pretensji:)
******************************
Nigdy nie podałem takiej informacji, bo jej nie posiadam!
A jeśli wg nurniego jest inaczej, to proszę o cytat z takim ustępem.


Miły i na pewno profesjonalny Tadmanie:)

Fałszywe informacje to jedno. Ale podtrzymywanie wrażenia z tychże to całkiem charakterystyczny rys.
Zapis:
"nurni jest w SKW?
Rebeliantka - 22 grudnia, 2013 - 12:26
Mój Boże. To ja już wszystko rozumiem ;)
Nie była to informacja skierowana do Ciebie,
tadman - 22 grudnia, 2013 - 13:57
Droga Rebeliantko, ale siłą rzeczy dostępną.
Ależ nie, chcieli go, ale się ponoć wymiksował."
Czyli ja się wymiksowałem z SKW ???
Mój Miły,
pomijając wszystko inne, podoba mi się jak to objaśniasz sytuacje.

Tak wyglądało to pod tym wpisem:

 http://niepoprawni.pl/blog/1289/domene-kupilem-dla-siebie-i-dla-przyjaciol#comment-458987


Jak widać agentura nie przebiera w środkach i jest gotowa własny język zjeść cudzymi zębami.

 To jest jeden z licznych sztandarowych przykładów wiarygodności dzisiejszych lokai i klaunów z cyrku Młodych WRON pana @gaWRiONa & miłej mu żony od rodzinnego zagrabionego biznesu wraz z ich małżeńską nielotną moderatorką.

Proszę zapamiętać tą gadzinę i turysty łonowego posługującego się nickiem @tadman.

http://niepoprawni.pl/blogs/tadman

Jak widać z tej WSI chłopaki nie posiadają zdolności honorowych, a ich dziewki to nie tylko nielotne ale i lekkie SOM we wszystkim i do wszystkiego, jak Luna.





Uwaga!
Wytłuszczenia moje - Onwk.

1 komentarz:

  1. @Ryszard Opara 00:04:49
    Szanowny Panie

    Obrażać bezpodstawnie (i podstawnie raczej też) nie wolno.
    Jestem na to uczulony i kiedyś stanąłem w Pana obronie swoim wpisem, zadając sobie trud prześledzenia Pańskiej międzynarodowej kariery.
    Więc proszę nie pisać, że nikt nie stanął w Pana obronie.
    Sam pan wielokrotnie powtaża, że prawda jest najważniejsza.
    I nie może tu być żadnej manipulacji.
    Pan Sakiewicz jest dla mnie postacią dwuznaczną i nie mam dla niego szacunku.
    Chciałbym, by Pan tak postępował, abym ja nie stracił szacunku do Pana.

    Z poważaniem
    nadużycie link skomentuj
    jazgdyni 05.01.2013 07:39:32

    http://szymowski.neon24.pl/post/84795,tajna-kasa-sakiewicza

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.