niedziela, 29 grudnia 2013

Domenę kupiłem dla siebie i dla przyjaciół

Domenę kupiłem dla siebie i dla przyjaciół



IdeeNasz dobrodziej, miły Gawrion, objaśnił wreszcie sytuacje.
A tak się niepotrzebnie frasowałem, dla kogo ów mąż internetu robi a to to, a to siamto.
Wątek absolutnie nie życzy sobie być na stronie głównej.
Więcej - skoro pod pretekstem jakichś usprawnień wygawrionowano mój wątek "dla kogo kupiłeś domenę Gawrion" to w warunkach tej szalejącej wolności słowa, bezpieczniej będzie jak od razu trafi do jakiejś piwnicy.
Niemniej, w wolnej chwili (nie samym Gawrionem człowiek żyje) postępy postępu myślę tu komentować oczywisty sukces jakim było zuchwałe przejęcie portalu:)
Co by jeszcze bardziej zdezorientować szalejącą tu ostatnio wolność słowa, to udzielam sobie jedynki :)
4.70588
Średnio: 4.7 (17 votes)

nie obsesja

zadanie.
cui bono

Ale...

Ale biedaka do Media Markt nie wpuszczaja.
"Nie lękajcie się!" J.P.II

O!

Skowronek !
Przeoczyłem:)
Witam Cię serdecznie Błaźnie mój ulubiony!
Nie rozważałeś czy aby nie zostać adminem tego "serwisu"?
Hmm...
Czyli nie chcesz pomóc Gawrionowi...
Wstyd!
portret użytkownika Szary kot

Żeby wątek choć na chwilę pojawił się w ostatnich komencikach

z przekory dla autora dam "10" ;)
...............................................
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5

@ Nurni

Nurni - 10/10.
Tak trzymać. :)))

Hela61 :)

Ale mam bardzo poważny problem. Znacznie poważniejszy niż przesiadywanie Gawriona w logach, czy notarialne zabezpieczanie przez tego zgrywusa moich słów.
Problem brzmi tak: nie chce mi się:)
Ten potworek jaki powstał na gruzach dawnych Niepoprawnych, to całe towarzystwo - tu będzie coraz mniej śmiesznie.

@nurni

Czy ty jesteś jakiś półgłówek?
Ciekawy przepadek zalegania psychicznego. Nikt ciebie nie chce, nikt ciebie nie szanuje,piszesz jak natręt i wszyscy czuja obrzydzenie. Masochista i koprofag?
Nudzisz okrutnie, mimo,że twoja służba nałożyła ci zadanie. My sobie Guciu damy radę z kontrwywiadem.

Jak to ???

Nikt mnie nie lubi ???
No i niby jak mam po tej tragicznej wiadomości zasnąć...???
:Masochista i koprofag?"
Moje wy biedactwa.
Obrazić, a pisząc precyzyjniej: próbować obrazić - mogą mnie jedynie ci których lubię czy cenie.
Proste...
To zbiór praktykancie od zawsze zamknięty.
Spadaj Niuniuś:)
Dałem dychę Twemu idiotycznemu wątkowi na stronie głównej.
Nic więcej dla Ciebie nie mogę zrobić.
Precz:)
portret użytkownika ossala

jzg: a tobie kto pozwolił wypowiadać się za wszystkich???

Car z ciebie jakiś czy co? Kilkutygodniowy miszczu!

Może ciebie miałem pytać o pozwolenie?

Kobiety, która jakoś odejść nie może?
Pani Ossalo, czy można wyrazić opinię?
Widzisz jak to śmiesznie brzmi?
Ciebie już tu nie ma. Dosyć krwi napsułaś.
Hipokryzja absolutna.
portret użytkownika tańczący z widłami

Jazgdyni

Szkoda czasu na wszelkie nierównoważone emocjonalnie histeryczki, które swój stan bytowy zawdzięczają swojemu rozkołysanemu charakterowi, a swoje egzystencjonalne nieszczęścia, próbują przelewać na ludzi szczęśliwych.
Zostawmy tych nieszczęśników samych sobie :)
NIEPOPRAWNY INACZEJ
portret użytkownika ossala

tańczący: tak nisko upadłeś, że się szefowi podlizywać

musisz????
Sądziłam, że masz silniejszy charakter....

Tanczacy

Tancz na wlasny koszt, nie przyklejaj sie do statku! Bez osobistych wycieczek ponizej dopuszczalnego poziomu! Zajmij sie swoim szczesciem ze szczesliwymi widlami.
portret użytkownika ossala

jzg: to był test na twój uwiąd twórczy! Tyle se możesz co

obsikać krzaczki w ogródku sąsiada.
Tyle twojego.
NIE tobie, chamie, bez urazy - za opinią prof. Bralczyka i wyrokiem Sądu RP - mnie stąd wyganiać!
Jak ja tu zaczynałam pisać, to ty koszulę w zębach nosiłeś jako bloger np.pl.
To co wyrażasz, to nie są żadne opinie tylko, co najwyżej, dowody na to, że nawet pazurem można stukać w klawiaturę i czasem, przez całkiem całkowity przypadek - to się trzyma kupy (nie przez przypadek).
Jestem, chamie, a to kiedy odejdę, TO JEST MOJA DECYZJA - a nie wydalane przez ciebie pierdy!!!

Tyle se możesz co obsikać krzaczki w ogródku sąsiada...

Boże, co za polszczyzna!!!
I takie nic powołuje się na Bralczyka...
Nie będę się zniżał do twego poziomu. Tak nisko się nie upada.
EOT (choć pewnie i tak zajazgoczesz)
portret użytkownika ossala

jzg: nieuku! Na Bralczyka powołał się Sąd RP!!!

Aleś się popisał...
Czytać trzeba, orientować się trzeba, być na bieżąco trzeba...
Żeby wiedzieć, o czym się mówi!!!
P.S. Do mojego poziomu nie jesteś w stanie podskoczyć!

Ossala - wybacz ale do poziomu Twojego magla to się można

co najwyżej stoczyć...
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com

podoba mi się numer z "treścią zgłoszoną"

Piłat Gawrion napisze że on mnie stąd nie wygawrionował, ale lud żąda.
No i co na takie dictum (te głosy trybuny ludu) powie Mąż, który wg jakiegoś oryginała (nie chciało mi się zapamiętać xywki) uratował Niepoprawnych.pl ?
Kierując się dobrem dobra, które wesoło uczynił już tylko swoim dobrem, wyrazi swój smutek - po czym otrzymam kij i tłumok na drogę.
Sprawdzę czy można się treściowo samozgłosić.

Można!

:)
portret użytkownika andruch2001

Nurni

I ode mnie 10 pkt ...
/uścisk prawicy/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Andruch z Opola
http://andruch.blogspot.com

konta na home.pl od dawna nie używam

A tu okazuje się że dostałem pocztówkę!:)
Wpłyneła 27-ego o 0:55
nurni - dostajesz pierwsze ostrzeżenie za trolling, działanie na szkodę
portalu, za wykorzystywanie funkcjonalności portalu niezgodnie z
przeznaczeniem. Następne naruszenie regulaminu będzie skutkowało banem
czasowym na tydzień z odblokowaniem na wniosek.

Pozdrawiam!
G
Jest to wiadomość z tych najbardziej okropnych!
Szczególnie gorzko brzmi "wykorzystywanie funkcjonalności portalu"..cokolwiek miałoby to znaczyć.

postanowiłem

być odpowiedzialnym userem i "wykorzystywać funkcjonalność portalu" ino dla dobra "funkcjonalności portalu".
Nikt mnie raczej nie prześcignie w zachwytach dla "funkcjonalności portalu".
Howgh!

Ciąg dalszy może obserwować tu:
http://niepoprawni.pl/blog/1289/domene-kupilem-dla-siebie-i-dla-przyjaciol#comment-458915

PS
Wolność sowa kończy się przed gawrionem i nie lotną kiwi.
 Onwk

PPS
Dokonałem aktualizacji, bo żal byłoby stracić takie zwiędłe nEonowe kwiatki jakie się pokazały po moim upublicznieniu, które zapewne już ciążą właścicielom małżeńsko-rodzinnym NEpoprawnych.
Onwk.

2 komentarze:

  1. Takie czyny są karalne.

    https://lh4.googleusercontent.com/-E8uOUtY0YiQ/UsVfKh-a8sI/AAAAAAAANfA/JD309F9jyBg/w648-h393-no/Niepoprawni+Gawion+ujawnia+publiczme+%25C5%2582%25C4%2585cza+oznacza+to.%252C+ze+je+gromadzi+bezprawnia+-+84df.jpg

    https://lh4.googleusercontent.com/-LbAnB_58XD4/UsVfKSvjm7I/AAAAAAAANe8/0tTLXgJ5Zu4/w648-h393-no/Niepoprawni+Gawion+ujawnia+publiczme+%25C5%2582%25C4%2585cza+oznacza+to.%252C+ze+je+gromadzi+bezprawnia+-++t0fb.jpg

    Tabele zostały upublicznione przez administratora @gawrion z niepoprawni.pl TU:

    http://niepoprawni.pl/blog/1/dawno-dawno-temu-za-lasami-za-gorami

    http://imageshack.us/a/img689/9903/84df.jpg

    http://imageshack.us/a/img163/2269/t0fb.jpg

    Czy można zaufać takiemu szalonemu administratorowi?

    Jak można ufać administratorowi, który nie tylko bezprawnie gromadzi do celów prywatnych dane o użytkownikach niepoprawni.pl, a następnie też bezprawnie te dane upublicznia.

    Czyny te podlegają sankcjom administracyjnym jak i odpowiedzialności karnej.

    OdpowiedzUsuń
  2. @Gawiona negatywna opinia o niepoprawnym radiu jak i wypowiedź o tym, że praca ludzi tworzących portal jest niepomiernie wiesza od tej jaką stanowi opłata za domenę, serwer.
    Tak pisał @gawrion w dniu 15 maja 2009 roku o godz. 12:57 PM TU:

    http://s1140.photobucket.com/user/radiopl/media/NiepoprawniplbullZobacztemat-npplaradiopl_1242387846642_zpsd1801fab.png.html?t=1388935046

    http://i1140.photobucket.com/albums/n580/radiopl/NiepoprawniplbullZobacztemat-npplaradiopl_1242387846642_zpsd1801fab.png~original

    Więcej TU:
    http://niepoprawni.pl/blog/3180/pozegnanie#comment-459817

    Kto napisał nowe nuty do krakania dla WRON i gaWRiONów?


    Dziś kracze zgoła inaczej lecz w jednym chórze z WRONami z WSI i nowymi odnogami i mutacjami Nowego Ekranu.
    Kro kręci głową @gaWRiONa?
    A ni jego gaWRiONia żona, @miła mi o czym zakomunikowała na NiEpoprawnych w swoim obraźliwym komentarzu o Marku D.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.