wtorek, 4 listopada 2014

Gdańskie festyny Dnia Dziecka w 1990 roku

W klipach wykorzystano skany fotografii Obiboka na własny koszt z festynów z okazji Dnia Dziecka jakie odbyły się w Gdańsku:
- na Długim Targu,
- Domu Dziecka,
 w 1990 roku
oraz
na gdańskiej Oruni w dniu 2 czerwca 1990 roku, który zorganizował Dzielnicowy Komitet Obywatelski "Solidarność" Gdańsk Orunia.
Oprawę muzyczną, gry, zabawę i konkursy zapewniał i organizował Klub RAJ z zespołem taneczno muzycznym RAJ.
W większości klipy z wykorzystaniem fotografii z tych trzech festynów dedukuję śp. Andrzejowi Sulewskiemu - gdańskiemu Piratowi.






Różne wersje Bejdaka - SDM









Pamiętałem i pamiętam o Tobie Andrzeju i chociaż masz już swojego gdańskiego następcę, to co bym tu i teraz nie napisał, muszę napisać moją być może zbyt osobista i subiektywną opinię, że ten Nowy gdański Pirat jak dotychczas nie dorównuje Tobie Andrzeju, bo NIE!
Ale jedno jeszcze muszę Tobie Drogi Andrzeju tu i teraz  napisać, że nowy gdański Pirat w wielkim poszanowaniem się wyrażał, a nawet fotkę sobie z Nim i Moją Wnuczką strzeliliśmy na pamiątkę, tak jak z Tobą w dniu 15 sierpnia 1993 roku, które publikuję wyżej.
Publikuję je teraz, gdyż dopiero w październiku 2014 roku je zeskanowałem z wersji tradycyjnej.
To tyle Andrzeju, co wyszło dziś spod klawiatury oruńskiego Hipka.
Ahoj!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.